Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.04.05. 15:46 AnnGel


Viharos szélben nem a legjobb választás a bokáig érő bőrkabát, de legalább póz. És esőszaga volt tegnap a levegőnek, amitől a fejemben hirtelen tavaly nyár lett, amikor minden nap esett majd meleg volt és fülledt.

Álmos vagyok, félő, hogy el fogok szunyókálni egy kupacnyi sárga postiten. Lehet, hogy többet kellett volna aludni, de tegnap Nappali Őrséget néztünk, és bár sokáig tartott, tökre megérte.

Ezen kívül pedig kezdem unni az Urogin ízét, a napi sok-sok teát, a kamillát kifejezetten gyűlölöm, szóval már elmúlhatna a felfázásom, meg pihenni is kéne, hogy leszek így a csütörtöki csapatépítésen a bulikirálynő?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1005160257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_127886 2011.04.05. 20:27:31

antibiotikum?

Ismeretlen_119215 2011.04.05. 20:33:26

[sulemia](#11274154) ősszel csináltam azt, hogy mindig elmentem urológushoz, valahányszor felfáztam, de amikor másfél hónapon belül a harmadik ötnapos antibiotikumkúrához írták fel a gyógyszert, akkor inkább abbahagytam. Általában a vörösáfonya kapszula, urogin és két liter tea egy nap alatt meg szokta szüntetni a nagyon enyhe felfázást, ezért nem rohantam orvoshoz, de most már egy hete tart (javul), szóval el kellett volna mennem mégis, utólag látom :( (tudom, még most sem késő, de most már tényleg múlóban van)
süti beállítások módosítása