Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.03.31. 22:39 AnnGel


Szóval még a múlt hétvégén készítettem egy to-do listát, amit aztán majdnem sikerült teljesíteni. A két nap alatt takarítottam, függönyt mostam, mikrót ganéztam, ágyneműt húztam, táncoltam, ismerősökkel találkoztam, megnéztem kettő Fringet, hat Chuckot, How I Met, Family Guy, Office, és letöltöttem a második évad Parks and Recreationt. (Ez is munka, a sorozatok nem nézik meg magukat.)

A szombat estéktől különben mindig félek Budapesten, mert sok az agresszív részeg ember, de most egyszer csak azt vettem észre, hogy a metrón egy amerikai futballcsapat tagjai dobálják egymásnak és nekem is a labdát, majdnem elfelejtettem leszállni, olyan szórakoztató volt.

Hétfőn az irodában egy e-mail várt a főnöktől, miszerint bekerültem a februári top 10 internethasználók listájába, és itt vannak a látogatott oldalaim, tisztázzuk, mennyiben kapcsolódik ez a munkához, és hát ez elég kínos. Persze nagyon rendes volt, próbáltam neki elmagyarázni, hogy mikor önerőből hegesztettem a makrókat, akkor elég sok könyvet meg segédanyagot töltöttem le, igenám, de attól még az első tíz leglátogatottabb oldalam között ott van a gmail, gdocs, index, facebook, yankodesign, szóval izé. És hiába szólnak nekem március 28-án, hogy majd vigyázzak legközelebb, márciusban aztán még többet neteztem, tuti bekerülök, argh.

De aztán este megnéztem az Éjszakai Őrséget, lepukkant épületek, metró, orosz nyelv, muhaha. Valahányszor értettem valamit, mindig megismételtem, hogy hihi, harasó ili plóha, ezt értemeztértem, szóval nem volt annyira rossz nap.

A hét maradék fele azzal ment el, hogy betanítottam. Mindegyik munkatársamnak egyenként elmagyaráztam, hogy ide letöltöd, megnyitod, kijelölöd, D4es cellába másolod, mondom D, mondom négyes, mondom D, aztán oda is, nem oda, másik fül, az agyam romokban, türelmem elfogyott, szerencse, hogy péntekre szabadságot vettem ki.

Közben egyre inkább tavasz van, vettem színes harisnyákat a szoknyáimhoz, elég határozott elképzelésem volt: akarok egy feketét, testszínűt, lilát és pirosat. Se piros, se lila nem volt, de így is vettem öt harisnyát, mert megérte, rettenetes, többet nem mehetek vissza, annak az eladónak nem lehetett nemet mondani - remeg meg hangja. Aztán kaptam Visual Basic könyvet is, bár ez egy időjárástól független dolog.

És akkor pénteken négytől fellépés a Fringe fesztiválon a Tháliában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr615160252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása