Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.03.07. 09:37 AnnGel

Egyéb olvasnivalók


Utoljára novemberben tettem említést aktuális olvasmányaimról (mármit a Doctorow könyvön kívül), és hah, bárcsak elképesztően hosszú listát rittyenthetnék most ide az azóta elolvasott könyvekről, de nem. Amúgy csak most néztem meg, hogy szegény For the Winről sokkal kevesebbet írtam, mint a Barbibébiről, milyen igazságtalan vagyok.

Szóval. Rákaptam az előző évek Nebula-jelölt novelláira, néhány belőlük:

  • Ted Chiang: The Hell is the Absence of God

Mi lenne, ha tudnánk, hogy vannak angyalok, és időnként meglátogatnak minket? És ha látogatásuk lehet, hogy a halálunkat okozzák?

  • Ted Kosmatka: Divining Light

Egy lecsúszott, alkoholista tudós egy laboratóriumban lehetőséget kap, hogy azon dolgozzon, amin csak szeretne, ezért befejezi azt a kísérletet, ami miatt az élete kisiklott. A megértésben segít, ha emlékszünk még fizikából a részecskék hullámtulajdonságaival kapcsolatban tanultakra.

  • Will McIntosh: Bridesicle

Erről nem lehet spoiler nélkül beszélni, maradjunk annyiban, hogy nagyon jó.

Már nem Nebula, de olvastam ezt is:

  • Stephen King: UR

Egy kisváros középiskolai angoltanára Kindle-t vesz magának, amiben olyan műveket is felfedez, amik biztosan nem léteznek. Legalábbis a mi világunkban.

  • Csernus Imre: Felnőtt húsleves

Én szerettem Csernus előző könyveit, olvastam A nőt és A férfit is, de ez nem jött be. A sok okos odamondás közé berakott töltött káposzta receptek, illetve az élet kajákhoz hasonlítása nem az én stílusom.

  • Kiss Ádám: Szütyiő

Nagyon szeretem Kiss Ádámot, láttam élőben is stand-upolni, és nagyon szórakoztatónak találom, mint előadót, de ne menjen könyv közelébe. Azok a poénok, szituációk, amik elmesélve hatásosak, leírva csak tömény, erőltetett jópofizásnak tűnik. Olvasás közben nem tartunk úgy hatásszüneteket, mint Ádám előadás közben, így nem is ütnek kicsit se. Szóval ez így szar volt eléggé.

  • Stephen King: Under the Dome

Az ezeroldalas szörny kétszázadik oldalánál tartok, még nem igazán történt semmi, de ez a semmi is nagyon érdekes. Ezzel a tempóval hónapokig elleszek azt hiszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr445160245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása