Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.11.24. 16:42 AnnGel

Kreatív blogger


A szabályok:

1. Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.

Köszönöm szépen, Sulemia!

Jaj, hát nem tudom, mi az a hét dolog, amit nem tudtok rólam, de érdekes és publikus is. Hm.

1. Elkezdtem háziasodni. Volt egy időszakom, mikor egész sokszor főztem (szarul), aztán ebből lett az az állapot, amikor kávén kívül nem volt semmi a konyhaszekrényben. Most már javult a helyzet, vannak dolgok, amiből csinálok dolgokat, nem túl sokszor, de legalább most már nem csak ehetők, hanem finomak is.

2. Műszaki menedzserként végeztem, ami integrált tudást jelent azt jelenti, hogy mindenhez értek picit, de semmihez sem nagyon. Úgy tűnik, ez elkísér, mert most amint beletanulok valamilyen munkába, máris másikat csinálok, amire lehet mondani ismét, hogy integrált tudás, de aztán lehet, hogy nem.

3. Munkánál maradva: multinál dolgozom, excel-táblákat pakolok, függvényeket meg makrókat gányolok, mindehhez ingázok is, de élvezem, ami asszem egy meglepő dolog (még nekem is).

4. Oroszul tanulok (ismét), ami úgy indult, hogy egyetem alatt gondoltam, miért ne tanulnék meg egy új nyelvet tök ingyen, ha időm meg kedvem van rá, és gondoltam ez poén, mert fura betűk, höhö. Azóta megszerettem és komolyabb terveim vannak vele.

5. Tavaly június óta hastáncolok (pontosabban fúziós törzsi táncolok), ami úgy indult, hogy Vid kérdezte, kinek lenne kedve menni vele, és nekem volt, mert gondoltam ez tökre poén. Azóta megszerettem és nagyon fontos része lett az életemnek (ismerős?).

6. Rágom a körmöm, meg a bőrt az ujjamon, és meg szoktam kérni az ismerőseimet, hogy szóljanak rám.

7. Minden barátomat, illetve a pasimat is a blogomnak köszönhetem.

Nem adom tovább senkinek, mert mindenki megkapta, akinek én adnám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr275160201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása