Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.11.20. 20:30 AnnGel


Veronica Marsot nézve az jut eszembe, hogy lehet, hogy jobban élveztem volna a gimit, ha pl. magolás helyett én is tojást védő burkot barkácsolhattam volna a jó jegyért. Vagy békát is szívesen boncoltam volna, ha már itt tartunk.

Most már nem is erőlködöm, hogy összeszedjem, mit kéne csinálnom a hétvégén (vagyis a maradék felében), mert úgyis sorozatnézés lesz belőle, akkor meg minek.

Megint rágom a körmöm, a bőröm, vérzik, fáj, szóljál rám, nerágd, hogynézmárki, fáj. Hullámokban tör rám, egy darabig egész szépek az ujjaim, aztán újra nekik esek, de miért rágom, ha fáj, ha tudom, hogy ocsmány lesz, miért, hát mondd meg, miért csinálom ezt, én hülye.

Zomb.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr315160198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_121522 2010.11.20. 22:45:21

Azt írja az Okoskönyv, hogy: "Szükséges: tárnicsgyökérből főzött erős tea vagy 10%-os acetonos kininoldat Az oldattal ecseteljük a körmünket. Ha valakit e keserű íz sem rettent vissza a körömrágástól, az reménytelen eset."

Ismeretlen_119215 2010.11.21. 00:12:40

Minden elképzelhető keserű cuccot kentek már a körmömre szüleim, és képes voltam rágni úgy is :( Meg minden keserű lett, amihez hozzáértem, szendvics, kenyér, szóval majdnem agyon is csaptak. Reménytelen eset vagyok.
süti beállítások módosítása