Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.09.07. 22:24 AnnGel

A blog erejéről

Van egy félig befejezetlen posztom arról, hogy végre nyugodt vagyok egy szarabb időszak után, hogy másfél hónapnyi nyafogás és havazódás után kezd rendbe jönni minden. Arról is akartam benne írni, hogy eltűnt minden, ami mostanában nyomasztott, a jó dolgok meg megmaradtak. Beletanultam az új munkámba, a pasim talált lakást, kigyógyultam a sorozatos felfázás-antibiotikum-antibiotikum miatti rosszullét láncolatából, nemsokára ismét fellépünk a tánccsapattal, sokat olvasok, és nemsokára nekivesekedek az Electrose-nak ismét.

Ebben a vázlatos bejegyzésben szót ejtettem arról is, milyen volt az utolsó meleg budapesti vasárnap délelőtt táncra sietni, ahol ismét rá kellett jönnöm, mennyire szeretem ezt a várost így hétvégén reggel, mikor ferdék az árnyékok és kihalt a Wesselényi, néhány boltos pakol, és csak a turisták bóklásznak fel s alá. Leírtam benne azt is, hogy mennyire szeretem ezt és hogy akkor ott rájöttem, hogy most mindennel ki vagyok békülve, azzal, amit nap közben csinálok, azzal, amivel utána foglalkozom, és így összességében mennyire elégedett vagyok mindennel.

A poszt végül nem került ki, mert öt perc múlva már indultam haza, a vonat felé eleredt az eső, később újra köhögtem, másnap összeomlott melóhelyen a rendszer, aminek a supportja vagyok (vagy valami ilyesmi), aztán megfájdult a torkom, visszatért a felfázásom, és tegnap 3 órát töltöttem különféle várótermekben.

Ha nyavalygok a blogomban, rendbe jött minden, ha arról írok, hogy dejó most, akkor úgy tűnik, elromlanak a dolgok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr725160166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_72276 2010.09.08. 12:11:39

Szegény AnnGel, jobbulást kívánok, gyógyulj meg minél hamarabb! Tudtak valamennyire segíteni az orvosok?

Ismeretlen_119215 2010.09.08. 12:21:28

Igen, felírtak egy zacskónyi gyógyszert meg laborra mászkálok meg leletekért megyek, kicsit nagymamának érzem magam, nyeh.
süti beállítások módosítása