Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.08.11. 13:20 AnnGel

Szigetel

A tavalyi munka-sziget-alvás-munka-sziget-alvás óta puhultam kicsit, most szabadságot vettem ki erre az időre. Mások visszafele szokták számolni a napokat, hogy még mennyi van hátra a pihenésig, de nekem úgy elment a július, hogy a meglepetés erejével ért, mikor a munkatársaim múlt héten kérdezték, hogy "de te szerdán már nem vagy, nem?". Tegnap is sokszor emlékeztetnem kellett magamat arra, hogy nehogy bemenjek ma.

Így most végre van időm pihenni új dokihoz átíratni magam, hajat festeni, szervizbe vinni a readeremet (csíkok jelentek meg rajta és romlott a kontrasztja, argh), kozmetikushoz menni, találkozni azzal a barátnőmmel, aki a saját szobámban lakik, ilyesmi. Meg persze nyakig porban inni.

És ismét nyár van végre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr675160159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása