Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.08.04. 20:24 AnnGel

Tüskés ki gombóccá változtam, frusztrált vagyok és türelmetlen, kapkodok, barátságtalan vagyok, hamar kiborulok, gyomromban gombóc van, keveset eszem, fáj a fejem, és még nem tanultam meg, mikor mondjam azt, hogy ez nem az én problémám és le kell szarni. Nem szeretem ezt az időszakot, nem szeretem magam, ez nem én vagyok, és igen, ezt én akartam és én vállaltam, és azt gondoltam, jó lesz, de jelenleg most nagyon nem az.

Szóval inkább arra gondolok, ahogy vasárnap a Római-parton ülünk, és a hullámokat hallgatjuk, szilvát eszünk, majd hekket és palacsintát, és az egész teljesen olyan, mintha strandolnánk csak fürdés nélkül. Ezekre szeretnék emlékezni, meg hosszú beszélgetésekre, nem pedig agyonmakrózott excel-táblázatokra, vagy albérletkereséssel eltöltött órákra.

Ami szar, annak úgyis vége lesz, a jó meg csak utána következik. Csak a fejem ne fájna ennyire.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr735160156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapsi 2010.08.05. 23:46:19

ha ez az a típusú fejfájás, ami nekem is volt az ügyvédeknél (és sanszos), akkor vegyél tigris balzsamot, és masszírozd a halántékodba, ill. kérd meg a pasidat, hogy masszírozza végig a fejedet, nekem legalábbis ezek váltak be a legjobban (gyakorlatilag nem belül fájt a fejem, hanem kívül feszült). azért ide írok, mert szerintem holnapra simán elfelejtem, hogy ezt el akartam neked mondani...

Ismeretlen_17452 2010.08.06. 08:10:06

:gyógyölelés:

Ismeretlen_119215 2010.08.06. 11:02:10

köszönöm mindkettőtöknek :)
süti beállítások módosítása