Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.03.26. 14:38 AnnGel

Nyuszik, szoknyák, ilyenek

Pár napja az Árkádban belefutottam a húsvét alkalmából megrendezett kisállatsimogatóba, "Lógó fülű nyusziiii!!" visítottam fejhangon, hosszú bőrkabátban, talpig feketében, térdig gázolva a gyerekek között.

Közben készülök a jó időre, halad előre a rövid szoknya projekt. Szereztem fekete-fehér kockásat, lila-szürke-rózsaszín foltosat, új szoknyához pedig új szandál dukál, kapásból kettő, egy fekete és egy lila is, meg hát színes harisnyák. El sem hiszem, hogy erről blogolok.

Össze kellene írnom a fogadalmaimat. Most, hogy sok időm van, elkezdtem heti kétszer konditerembe járni, és jól érzem magam tőle, szeretném folytatni, csak ismerem magam, mennyire el tudok tunyulni. Meg arra is gondoltam már, hogy nemsokára napi 2x40 percet fogok utazni vonaton, és jó lenne ezt az időt kihasználni, olvasni, cikkírni, sorozatnézni, bármit, csak ne menjen pocsékba ez az idő. Ilyeneken gondolkodom mostanság.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr835160107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása