Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.03.23. 09:28 AnnGel

Él még, csak nem ír

Az új munkahely több mizériával jár, mint gondoltam, erkölcsi bizonyítványt kell intéznem, meg labor eredményeket csatolnom (vérvétel, yeah), és nem segít az sem, hogy az egyetem, bár múlt hétre ígérte, még mindig nem készítette el a diplomámat. Kérvényeznem kellett, hogy gyorsan írassák már alá, ütni lenne kedvem, csak nem tudom, kit érdemes.

Közben felpörgött a szociális életem, csütörtökön, mikor megérkeztem a bloggerekhez, és kitörő örömmel szakították ki a kezemből a jelly beans-t, akkor éreztem, hogy szeretnek. Pénteken megejtettük az év első romkocsmázását (a tavasz biztos jele ez), megállapítottuk, hogy kicsi a világ, illetve hogy egy macska is törhet világuralomra, és válhat rettegetté szájhagyomány útján.

Szombaton csettalálkozóra mentem, mint csatolt fájl ("nem vagyok csetes" "értem... de azért kocka ugye vagy?"). A találkozón meghívást kaptunk újabb távolról indításra, amit ez úton is köszönök, illetve kellő mennyiségű alkohol elfogyasztása után azt találtam mondani a (számomra ismeretlen) játékokon nosztalgiázó ismerőseimnek, hogy "hagyjuk már ezt a témát, nekem a retró játék az a Tomb Raider II", illetve nem tudtam azt sem, mi az a Duke Nukem. Nem tudom, melyik volt nagyobb hiba.

Közben olyan fontos dolgokon töröm a fejem, hogy át kellene vedlenem hosszú szoknyás lányból időnként rövid szoknyát is hordó lányba, változások éve lesz ez, most már biztos.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr715160104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Infection · http://infection.freeblog.hu 2010.03.23. 21:36:26

Nagyon helyes, csak vedlődjél bátran (azért is kihagyja a vedeljél-pojént). :)
süti beállítások módosítása