Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.02.05. 17:36 AnnGel

Munkanélküliségem első hete

Rokonlátogat, megbetegszik, gyógyul, cikkír (két hét lemaradás pótolva), hétfőn szablyára megy (izomláz), kedden táncol (extra izomláz), délelőttönként Apasit dolgozni nem hagy, rengeteget olvas (Perdido pályaudvar), C++-t tanul (már a negyedik leckénél járok, "Hello World!"), sorozatot néz (Office és Carnivale), Zumázik (addiktív), számítógép leállás, pánikol, szétszedi (azóta is szétszedve, de működőképesen hagyva), takarít, rendet rak, borozik, Marlenkát eszik.

A héten 0 db normális állásajánlat bukkant fel (gyász), honlapra feltöltött önéletrajz alapján két hívást kaptam (egy értékesítés és előző munkámhoz hasonló állásajánlatot), ezeket lemondtam (nem értékesítek, és nem szeretnék abban dolgozni, amit otthagytam). Kaptam e-mailben egy visszautasítást is, jónak hangzó melóról (állásajánlat még mindig kinn van), de csak azért sem török le.

Eddig élvezem. Érdekes, hogy még mindig bennem van, hogy "jaj, hogy elment az idő, nekem meg még tanulnom kellene". Majd elmúlik.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr185160091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sotto · http://sottovoce.freeblog.hu 2010.02.06. 20:06:29

csinálj olyanokat, melyekre a munka mellett nem volt időd. (pl. matiné a moziban, egy kávé a kedvenc kávézódban délután, stb. stb)

Ismeretlen_119215 2010.02.06. 20:10:59

ezt csinálom :) három hónapja nem voltam szablyavívni, és most végre de, meg a c++ tanulást is direkt erre az időszakra toltam el.
süti beállítások módosítása