Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.12.09. 00:22 AnnGel

A fehérneműkről

Amíg szüleimmel laktam, a világ teljesen máshogy működött. Tej mindig volt a hűtőben, kedvenc csokim a spájzban, illetve sosem koptak el a zoknik. Anyu mosásnál kidobta a rongyolódókat, és újakat vett helyettük, amit mi még csak észre sem vettük (nehéz az anyák sorsa), ruhák a szekrényben teremtek, ilyesmi.

Három éve már, hogy külön lakom tőlük, nem saját erőből persze, de a napi dolgokat én intézem. Nem alap, hogy kenyér van otthon, tej meg pláne, nassolnivaló meg csak akkor akad, ha előtte vettem (dráma!). És hordtam a zoknikat, azok meg bolyhosodtak, lyukadtak, én meg nem értettem a jelenséget. Hiszen a zoknik sosem kopnak el, sosem láttam elrongyolódni egyet sem. A zoknik soha nem csunyulnak, örök életűek, hát nem?

Ezt előadtam itthon is, így elmentünk boltba, és esküszöm, sosem  örültem még így fehérneműknek, annyira frusztrált már, hogy így elkoptak, én meg nem ismerek Budapesten olyan helyet, ahol olcsón jót lehetne venni (nem igazán járok boltba, csak kajáért). És megtudtam, hogy melltartót Tescoból, de tényleg, csomó méretben, nem csak B-s kosár van mindenből, nem össze-vissza számozva, olcsón, szép.

Ezen kívül történt még, hogy elmaradt az angol telefonos interjú, egy óra késéssel csörögtek rám, hogy beteg a kollega, beszéljünk meg másik időpontot. És emiatt nem tudtam elmenni szemet vizsgáltatni.

Alig van hátra valami a szakdolgozatomból, de ma hozzá sem nyúltam, amiért durván bántanom kellene magam, elvégre már egy hete majdnem kész állapotban van, én meg csak elhúzom, miközben jövő héten pszicho vizsgám is van, amire már most tanulnom kéne, de nem, netezek, meg Office-t nézek, zombikra lövök növényekkel. Üssetek agyon.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr985160071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24478 2009.12.09. 00:36:10

hátezkurrrrvajó :)

Ismeretlen_119215 2009.12.09. 00:53:13

nem gondoltam volna, hogy egy ilyen jellegű poszt (vásárlás, ruhák) felvillanyoz egy férfit, de köszönöm :)

Ismeretlen_24478 2009.12.09. 04:20:10

/me örül, hogy elolvashatta :)

Ismeretlen_21601 2009.12.09. 17:06:12

nekem annyira nem volt (és nincs) kedvem esszétírni, hogy előlrőlkezdtem a zombikat, borzalom...

Ismeretlen_119215 2009.12.09. 19:02:11

Én éppen mini games-eket és a puzzle-t nyomom, meg zen gardent locsolgatok, időnként egy-egy survival hard day vagy night. Be is kapcsolom a zen gardent, hadd szedegesse a csiga az ezüstöket.

Ismeretlen_21601 2009.12.10. 00:06:37

én a survivalt asszem legutóbb nem játszottam végig, majd most a minigame-ekből viszont párat nagyon utáltam, és mindjárt jön a hülye ködös éjszakás medence, fujfuj

Ismeretlen_119215 2009.12.10. 08:32:41

pfuj, csak ügyesen, sok-sok algával, 3-as lövővel és csillagokkal jól védhető a medence tavirózsák nélkül is
süti beállítások módosítása