Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.09.24. 20:48 AnnGel

Tegnap mosni akartam, de a mosógépnek rohadt szaga volt, így aztán nem, helyette kapott ecetet. Aztán csináltam magamnak kaját romlott alapanyagból, nem volt fura íze, akkor jöttem rá, hogy nem kellett volna, mikor megszagoltam később az egyik összetevőt. Még élek.

Ma azért jó, hogy nem terveztem edzésre menni, mert nem is értem volna oda melóból, így legalább nem voltam ideges, csak nagyon fáradt. Annyira, hogy tovább mentem metróval három megállóval a kelleténél, bár ebben biztosan közrejátszott Az időutazó felesége is. Aztán vettem könyvet (Stephen King - Blaze), beszélgettem az eladó sráccal Kingről, horrorról, Gyűrűk uráról, vámpíros könyvekről, fejőséváról, mire meghívott kávézni, én meg annyira utálok kedves embereket visszautasítani, hogy ilyenkor azt kívánom, bárcsak ne álltam volna vele szóba, akkor most nem bántanám meg. Eh.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr955160031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.09.24. 21:07:48

Éppen elképzeltem, amint továbbmész az Örsnél három megállóval a metróval... Egész izgalmas ötlet. :)

Ismeretlen_119215 2009.09.24. 21:12:37

Lol :D Amúgy a hármassal mentem, deákon akartam átszállni a kettesre, csak nem sikerült elsőre :D
süti beállítások módosítása