Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.09.07. 09:16 AnnGel

GPS

Hah, nekem nem kell olyan, menni fog nélküle, de tényleg. Ha kicsit elkeverem magam, majd visszatalálok, szeretnék megtanulni tájékozódni, nem bízom magam kapásból egy gépre - mondta A Lány Aki Eltéved Az Egyirányú Utcában Is, majd egyik este eltévedt nagyon, sírt kicsit, és vasárnap vett egy GPS-t (születésnapja terhére), ezzel beismerve vereségét.

Itt szeretném megköszönni a Media Marktban dolgozó fiatalembernek, hogy bár vasárnap délután volt, és a raktárból kellett őt előhorgászni, szóval nagyon utálhatott akkor, mégis lebeszélt majd rábeszért, magyarázott, majd még egyszer ugyanezt konyhanyelven (szóval az, hogy ez kelet-európai, azt jelenti, hogy ha átlépek Nyugat-Európába, lejövök a térképről? Aham... és a nagyvárosok sincsenek rajta? Ó, hogy semmi, aham...), szóval birtokosa lettem egy okos kis gépnek, ami még azt is mutatja nekem, hogy melyik sávba soroljak, éppen csak nem vezet helyettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr625160017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása