Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.08.22. 11:51 AnnGel

Sziget nembeszámoló

Akartam a Szigetről írni, minden napról csak egy mondatot, de nem emlékszem már, melyik nap mi történt.

Kicsit összemosódnak ezek az esték, de abban biztos vagyok, hogy munka után szoknyás-blúzos irodistából átvedlettem bakancsos-zsebesnadrágos rokkerbe, néptáncoltam, félmeztelenül táncoló cowboyokat néztem, kovászos uborkát ettem, ismerkedtem, Fényt ittam, na meg persze koncerteken is jártam, és jól éreztem magam.

Bár ha nagyon akarom, szét tudom szedni, mikor mi volt, de olyan megfoghatatlan az egész - tömeg, sötét, zene, sétapalackban fröccs -, akárhogy fogalmaznám meg, nem adná vissza, inkább maradjon meg az egész egy furcsa masszának.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr55159999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosseb 2009.08.22. 19:31:40

írd le, mert most még emlékszel (?) rá, pár év múlva már csak foszlányokban és mókás lesz visszaolvasni és örülni fogsz, hogy leírtad.

Ismeretlen_119215 2009.08.24. 13:09:57

Majd visszaolvasom a többiek szigetes posztjait :)
süti beállítások módosítása