Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.06.25. 20:48 AnnGel

Az van, hogy

Címkék: melo

Gondoltam, milyen jó lesz, meló után kaja, heverészés, tanulok picit, bemegyek oroszra, 7-re itthon, valami film, ilyesmi. Helyette 4-kor ebéd után bealvás, fél 9-kor ébredés. Igyekszem addig ébren maradni, míg megcsinálom a holnapi szendvicseket, bekészítem a kávét, aztán folytatom.

Amúgy egy csomó mesélni valóm van, mennyire nincsen jól megszervezve az ellenőrzés, mennyire nincsen rám szükség, nem csinálok semmit sem, eleve mi a faxért tart a 6h-14hig a műszak, mikor turisták csak 10 körül kezdenek jönni. Viszont tök jó szociológiai tanulmányt lehetne abból írni, hogyan reagálnak az emberek különböző helyzetekre. Aztán szar érzés látni, hogy az kap büntetést, aki tényleg tévedésből, félreértésből valamit elcseszett, az pedig, aki bérletet hamisít, megússza, mert elfut, az aluljáróban levő rendőrök meg dísznek vannak, nem intézkednek. De a legsúlyosabb talán az, mekkora a lógás mekkora a pazarlás.

Hát így. Más.

Akiknél kedden voltam interjún, szerdán hívtak, hogy menjek próbanapra hétfőn. Szóval már elég biztos, hogy felvesznek, de azért még megnézik, el tudom-e végezni a munkát, jól kijövünk-e egymással, így remélhetőleg BKV-s karrierem ezen a héten véget is ér. Éljen éljen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr865159951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása