Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.06.19. 14:08 AnnGel

Túl sok az időm

Címkék: konyv vasarlas

Meleg van a szobában, nagyon ráérek, és még Öcsémnek is szülinapja lesz, így felhatalmaztam magam arra, hogy teszteljem, még mindig el tudok-e tölteni egy könyvesboltban másfél órát.

El.

Sajnos nem találtam pontosan olyasmit, amit elképzeltem neki, helyette viszont megkapja A 13 és 3/4 éves Adrian Mole titkos naplóját (beleolvastam az elejébe, alig tudtam letenni), meg kinéztem neki egy vicckönyvet, ami angolul van, nehezebb szavak lefordítva magyarra, hátha így rá tudom venni az olvasásra (mint a legtöbb 15 éves fiú, ő is taszítja a könyveket), meg az angolozásra. A magyar általános iskolai nyelvoktatást minősíti, hogy jobban tudok oroszul, mint ő angolul, pedig ő már nyolc éve, én meg csak nyolc hónapja.

Ha már orosz, akartam venni szótárat, de nem találtam, helyette vettem könnyített olvasmányt, hogy gyakoroljak. Furcsa volt az első szintű könyvet forgatni a kezemben, még tisztán emlékszem, hogy hat évvel ezelőtt az ugyanilyen szintezett sztorik között válogattam, csak éppen angolul, akkor, mikor még a múlt időt nem is tanultuk (és az is előttem van, ahogy mérgesen lapozom a szótárat, hogy mi a rosseb az a went, és miért szerepel ennyiszer a szövegben).

És ha már van ott kávézó, akkor egy habos tejeskávéra nem beülni vétek lett volna, kezemben az új Csernus könyvvel, amit utána nyilván nem hagyhattam ott, mert nem.

És a fenteziszifiésatöbbi polcoknak még a közelébe sem mentem.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr445159946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.06.19. 15:20:58

Ha öcséd olvassa a blogodat, akkor ennyit a meglepetésről. Ja és örömmel közlöm, hogy körbeért a blogod, ugyanis következő bejegyzésként az elsőt mutatja. :D

Ismeretlen_119215 2009.06.19. 15:23:04

Nem olvassa, wowozni jár csak a netre :D Ööö, és tényleg. De hogyan?

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.06.19. 15:29:14

Az igazi kérdés az, hogy ha megírod a következő bejegyzést, akkor a) két lehetséges továbbvezető út lesz. b) csak a régi bejegyzést mutatja. c) csak az újat mutatja. d) az Univerzum megszűnik létezni.

Ismeretlen_119215 2009.06.19. 16:02:19

Ááá, nem bírom, túl nagy felelősség :fejét fogja:
süti beállítások módosítása