Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.06.19. 16:28 AnnGel

Teszetosza banda

Címkék: alberlet aargh

Szerdán két rohanás között látom: beázott a WCnk hátfala, halk csepegés hallatszik. Dél körül lehetett, kértem lakótársaimat, hogy estefelé (feltételezve, hogy akkor már otthon lesz) csöngessenek be a felső szomszédhoz megkérdezni, mi történt, mert mi nem kértünk ingyen falmosást. Bólogattak, oké, elintézik.

Tegnap dél körül megint voltam itthon, csajokkal nem találkoztam, de mintha már elállt volna a csöpögés, a fal is száradóban. Késő este estem haza az edzésből, ma délelőtt látom: megint vizes, megint csöpög. Kopogok át csajokhoz, mi van.

- Sziasztok, mit mondott a srác?
- Srác?
- Igen, felső szomszéd, beázás, tudjátok.
- Ööö... nem volt otthon.
(csend)
- Tegnap sem?
- Tegnap este meg mi is későn értünk haza, 5 (!) órakor, fáradtak voltunk, és bealudtunk.
- Figyeljetek, csöpög a fal, beáztunk, és annyival elintézitek, hogy... ááááh, hagyjuk.

Aláírom, hogy a feladatok egy része megoldja önmagát, ha elég sokáig halogatjuk, de mi a francot gondoltak? Az is lehet, hogy fenn nem is tudják, hogy éppen beázunk, ha rajtuk múlik, simán nézegetik tovább az lakás új fícsörét, a trópusi mellékhelységet?

Szóval ott tartok, hogy én írtam üzenetet a felső szomszédnak, hogy nézzen be hozzánk, vagy hívjon fel, én intézek egy ennyire egyszerű feladatot (felmegy, csönget, beszél, lejön + problémamegoldás, de arról tudtam, úgy is rám marad), miközben én töltöm a legkevesebb időt ebben a lakásban.

És úgy vettem észre, hogy minden lakótársam ilyen elveszett, szerencsétlen teremtés. Tényleg ilyenek a fiatalok? Ilyenek vagyunk mi, fiatalok?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr655159948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_119997 2009.06.20. 22:59:22

Tessék szólni a gondnokságon keresztül a biztosítónak. Nálunk két fal ázott be, és kaptunk 36.000 Ft-ot. Ebből már tudsz venni egy szívlapátot, amivel tarkón csaphatod a lakótársad, valamint a holttestek elszállítására is megvan a fedezet.

Ismeretlen_119215 2009.06.20. 23:02:42

Áztunk már be komolyabban, és akkor elintézte a biztosítást a tulaj, viszont most a WC hátfala (ami egy rostlemez) ázott csak be, nem hiszem, hogy arra bármit fizetnének. Persze ha megvárjuk, míg tovább ázunk, akkor majd hasznosítom az ötleted.

Infection · http://infection.freeblog.hu 2009.06.23. 08:02:54

Nézzétek meg előbb a saját vécétartályotokat, meg a csöveket, nem lehet hogy attól ázik a fal?

Ismeretlen_119215 2009.06.23. 13:35:05

Ez volt az első, amit csekkoltam, de nem, plusz a felső szomszéd is ugyanúgy ázik, mint mi, szóval a szivárgás valahonnan a tizedikről indul (és innentől átadtam az ügyet a gondnoknak). De még mindig csepereg.
süti beállítások módosítása