Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.06.17. 17:10 AnnGel

Munka terén

Címkék: melo

Na, eddig úgy állok, hogy volt ugye két állásinterjúm eddig, ahol egyiken sem jutottam tovább, voltam ma egy diákszövetkezetes megbeszélésen, ahol elkérték az adataimat, majd mondták, hogy megkeresnek, ha lesz munka, de ebben a hónapban már tuti nem (- Látom, csak délelőtt tudsz dolgozni - Nem, bejelöltem, hogy 9.00-16.30-ig. - Én is úgy értettem... Mióta délelőtt a 12.30-16.30 műszak?), most jött az e-mail, hogy holnap lesz a tolmácsolás megbeszélése (bátor vagyok és merész hogy jelentkeztem rá, bár két nyelv középfokú ismeretét kérték, az meg végül is van, csak jó kérdés, milyen tolmácsolás az, ahol ez elég?), az e-mailen feladatmegoldós gyakornoki helyet hirdető cég meg még nem jelzett vissza, hogy mi van, de legalább szereztem négy napra hostessmelót július végére.

Uff.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr55159943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása