Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.06.11. 16:15 AnnGel

Mostanság mivanhe?

Címkék: film suli mindennapok melo

Hogyisvolt.

Pénteken Pécs előtt ugye volt az állásinterjú, amin kiderült, hogy olyan diákot keresnek, aki még legalább 2 évig tanuló, nem mintha nem írtam volna bele a végzésem időpontját. Igyekszem optimista lenni, pl. legalább voltam már angol nyelvű interjún, ez is valami, kárpótol az elcseszett időm miatt.

Aztán folyamatosan keresek munkát, gyakorlatilag bármit, jöhet végzettségnek megfelelő gyakornoki állás, vagy akár betanított diákmunka is, ami 8-19h között van. Voltam leltározni, kb ennyi, elképesztő, mennyire nincsen munka a diákszövetkezeteknél. Csak olyanokat látok, amire önéletrajzzal kell jelentkezni, minimum 3 hónapra vállalni, ilyenek. Teljesen eltűntek azok könnyű fizikai, vagy adatrögzítős munkák, amik olyanok, hogy ott az irodában alá is írom a szerződés, pár napra szólnak (vagy pár napra is el lehet vállalni), rövid távra. Ilyen-olyan call centerest, vagy asszisztenst keresnek tapasztalattal (igen, diákmunka, de legyen tapasztalatod), 3 hónapra, teljes munkaidőbe, meg ilyenek. Arghmár.

Kedden megcsináltam az utolsó (javító)vizsgámat, ezzel négyes fölé tornáztam az átlagom, éljen, éljen. Mivel előtte megittam egy üveg kólát, rámjött a mászkálhatnék, így bolyongtam egy 40 percet a városban, elmentem egy outlet, egy használtruha és egy antikvárium mellett, és egyikbe sem mentem be. Én hős. Viszont láttam szexturkálót, gyártottam is egy csomó elképzelést, miben is lehet ott turkálni, de szerintem mindenki jobban jár, ha ezt most magamban tartom.

Aztán láttam a Terminátor 4-et, benne közhelyeket puffogtató szereplőket. Liszön tujórhárt, és kámvidmí, ifjuvantuliv, meg az embert az különbözteti meg a géptől, hogy eltemeti a halottait. Az egész film alatt minden jelenetnél olyan érzésem volt, mint ha ezt már láttam volna valahol. De amúgy látványos, hangos, és csak nyomokban logikátlan (a központ tele volt lődözős robotokkal, de 10 perc múlva Dzsónkonornak már csak egy géppel kellett küzdenie, a többiek már felszívódtak).

Voltam edzeni is hétfőn, aztán szerdán is, vagyis majdnem, mert elkapott minket az eső az udvaron, de ahhoz már túl késő volt, és túl kevesen voltunk, hogy kipakoljunk egy termet, így a maradék része elmaradt. Toporogtam is utána hisztizve egy kicsit, hogy "de én késelni akarok", megkapó látvány lehettem.

Hétvégén családdal megyek nyaralni, aztán nem tudom, mi lesz. Munkát nem találtam jövő hétre, lehet, hogy haza kéne mennem. Főleg, hogy kiderült, a veszprémi okmányirodában kb 1 óra alatt elintézhető a jogsiigénylés, nem kell időpontot kérni, hetekig várakozni, mint itt Pesten. Kéne munka, frusztrál a semmittevés.  Nyaffnyaff. Nyaff.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr565159937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orumiya · http://orumiya.blogol.hu/read 2009.06.14. 00:46:53

Ajjajjj, ennyire rosszak a kilátások diákmelót illetően?:( Pedig nekem is kéne munka (nyárra)...

Ismeretlen_119215 2009.06.14. 10:49:30

Hát, vannak melók, heti 5 nap, napi 8 óra, minimum 3 hónapra. Ha be tudod vállalni, akkor hajrá, már csak el kell küldened az önéletrajzodat, és talán megkapod :P

Orumiya 2009.06.16. 14:58:51

nagyszerű ^^ nyárra pénzt vagy életet :D lehet választani :PPPP
süti beállítások módosítása