Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.19. 18:26 AnnGel

Szövegértés

Címkék: alberlet aargh

Ön egy különálló, kiadó szobát keres. Az alábbi hirdetést találja:

Lány szobatársat keresünk az Örsre!

1+fél szobás lakás nagyszobájába keresünk lány szobatársat! Eddig ketten vagyunk, egy harmadéves BME-es a kisszobában, és egy elsőéves BKF-es a nagyszobában (tehát mellé költöznél be egy szobába). Net és TV be van kötve, mosógép van, bevásárlóközpontok 5 percnyire, orvosi rendelő, HÉV és metró végállomás.

A fenti szöveg alapján válaszoljon az alábbi kérdésekre!
1. Különálló szobáról van szó?
2. Amennyiben Ön férfi, megfelelő a hirdetés?
3. Amennyiben Ön felhívja a hirdetéshez tartozó számot, külön szobát keresve, jár Önnek túrós-darabos-sünös-lófasz a seggébe?

De most komolyan: rendszeresen hívnak fel férfiak is, mikor meg mondom, hogy csak lányoknak, azt mondják, hogy ó, ez nem volt a hirdetésben. Más esetben nők hívnak, akik jaaa, azt hittem, külön szobáról van szó...

Az ilyet nagyon nem viselem jól. Kíméljetek.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr975159917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz · http://szokeszaten.blog.hu 2009.05.20. 10:25:18

:D jellemző, ja.. hát drukkolok, hogy te is megtaláld az igazit :P én pl. kiírtam hogy bútorozatlan szobáról van szó, de majdnem mindenki rácsodálkozott, amikor képeket küldtem és mellé írtam, hogy a bútorok nem tartoznak a szobához...

Ismeretlen_119215 2009.05.20. 20:42:41

Ilyenkor már nem is csodálkozom, hogy érettségi feladat a szövegértés.

Ismeretlen_119997 2009.05.21. 12:55:38

Nem érted a szitut. A pasik bepróbálkoznak, elvégre ki nem akar két lány mellé becuccolni? Hátha jön valami jó kis vihar meg áramszünet... A lányok meg szimplán... :)

pqrs 2009.05.22. 00:37:54

:D jajjj, hát csak jó kis feltételehez kéne kötnötök a dolgokat... esetleg lakhatna veletek, ha fizetné az egész albit :P
süti beállítások módosítása