Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.07. 20:45 AnnGel

Posztocska pozitívocska

Címkék: jogsi

Borzasztóan ideges voltam mai vezetés előtt ami nem is csoda, az utóbbi két alkalom kritikán alulira sikeredett. A kiszámíthatatlan közlekedés miatt már 10 perccel kezdés előtt (tehát negyed órával megelőzve az oktatót...) ott ácsorogtam a rutinpályán, szikrázó napsütésben. Jobb híján az araszolgató autókat nézegettem, a kétségbeesett arcokat tolatásnál, a bizonytalan parkolásokat, és rájöttem, hogy mikor én itt tartottam, mérhetetlen pánikot éreztem. Emlékeztem, hogy simán lefulladtam egyesben, és micsoda félelem fogott el, mikor egy másik autó közelébe merészkedtem... és mégis itt tartok. Nem megy tökéletesen, de már bőven forgalomképes a tudásom, és nem lesz gond, nem lesz baj, nem kell bizonyítanom senkinek, csak kocsikázom egyet ebben a szép időben, és minden rendben lesz.

És lőn.

Az első pár méteren remeg a lábam, a kuplungot alig tudom benyomni, de aztán ismét visszatér az önbizalmam, a hétfő-keddi bénázásnak nyoma sincs már. Automatikusan nézem a tükröket, holtteret, kerülök, sávot váltok, figyelem a táblákat, egy perc alatt megfordulok a főúton, úgy parkolok, mint a csuda, és váltásnál is már minimális a zökkenés.

Sokat hozzátesz az oktató hangulata, a hét elején folyamatosan cseszegetett, semmi sem volt neki jó, amitől én is pánikba estem, és egy rakás szerencsétlenségnek éreztem magam. Ma türelmes volt, kedves és érdeklődő, mosolygós, bátorított, hogy kapcsoljak négyesbe és menjek 45-tel (kedden még leparancsolt 35-re...).

Szóval ismét elérhető közelségbe került a jogosítvány gondolata, és ez jó. Talán mégiscsak lesz belőlem Nő, aki vezet.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr585159897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merlin 2009.05.08. 09:12:48

A zsebre dolgozásával a faszinak mi van? Azt megoldottad? Kevesebbet fizetsz vagy számlát ad?

Ismeretlen_119215 2009.05.08. 09:15:27

Behazudtam neki, hogy Apu vissza tudja igényelni az áfát, szóval mi lenne ha, erre baszki nem kiderül, hogy nulláfás? Szóval az áfát nem nyúlja le, mert nincs is rajta, így aztán tárgytalanná vált az egész trükközés.

Merlin 2009.05.08. 13:56:04

Azt hiszem erre mondják, hogy szopi-szopi 5 dollár... De azért szép próbálkozás volt.
süti beállítások módosítása