Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.04.04. 23:51 AnnGel

Itt a vég

Címkék: vasarlas melo csalad

Nem bírtam ki, újraírtam elveszett bejegyzésem.

*** A bejegyzés női témákat tartalmaz! ***

Délelőtt Anyuval vásárolni voltunk, önszántamból mentem, pedig legtöbbször mérhetetlenül utálom a "shoppingolást". Csak hát eljött a tavasz nyár, eddig ilyenkor bakancsot hordtam, csak abban kevésbé célszerű vezetni, mivel nem érzem a gázpedált. Sem. Így ma gazdagabb lettem két cipővel (egyik piros, mikre nem vetemedem), illetve olyan színű blúzokkal, amilyeneket már 15 éves korom óta nem hordtam. Család otthon pezsgőt bontott, véget ért a fekete korszakom, hurrá.

A blúzokra van mentségem: jövő héten állásbörze, reményeim szerint nem sokra rá állásinterjú, és akár munka is (kéz már biliben), én meg rájöttem, hogy nincsen nyárra csinos-és-fiatalosan-elegáns-de-nem-annyira-csocsirogyi ruhám, csak meleg-van-a-mellem-meg-nagy felsőkkel vagyok tele, ami kevésbé célszerű, mivel nem szopós titkárnőnek szeretnék menni, hanem. Persze inget találni nem is olyan könnyű, ezeket nem rám, hanem lapos csirkékre szabják, így mire észrevettük, mennyi az idő, fél 2 volt, Öcsi meg egy sarokban haldokolt mellettünk.

Ezt élvezitek, vagy ti is úgy utáljátok, mint én?

*** Veszély vége ***

Ebéd után átjöttek Bátyámék, megszülinapoltuk unokaöccseimet, kis szaros már mászkál, és kifejlődött az éntudata.

Én: Ez mit is jelent?
Bátyám: Azt, hogy ráébredt, ő maga nem csak egy tárgy, és nem kell feltétlenül azt csinálnia, amit te akarsz, azzal játszania, amit te raksz elé...
Én: Vagyis?
Bátyám: Néha ordítva földhöz vágja magát.


Szülinapjára kapott homokozót a kertbe, örült nagyon, ilyesmivel még úgysem találkozott, szórta a cuccot magára, mókás is az, kíváncsi vagyok, mikor jön rá, hogy nem tud belőle építeni semmit (mivel ez tisztított, átmosott kvarchomok baszki), az lesz még törés piciny lelkében. Meg az, hogy kék a füle. Tényleg az. Olyan magas pont, hogy a füle egy magasságban van az asztallappal, és mindig bevágja oda. És ettől tényleg kék neki. TÉNYLEG.

Más.

Öröm 1: rákerestem: a sör jó. Tele van vitaminokkal, és nem hízlal jobban, mint egy szendvics (forrás).

Öröm 2: eddig mindig google analytics-et használtam a blog statisztikájának nézegetésére, de minden bizonnyal rosszul telepítettem a követőkódot. Kezdett gyanús lenni a keresőszavak hiánya, bár a napi 30 látogatót reálisnak találtam. Erre pár napja nézem a freeblog statgépjét, és:

Hát ö... ez durva. Világbéke, meg ilyesmi. Na, izé, köszönöm. :zavarban:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr525159835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orumiya · http://www.orumiya.blogol.hu 2009.04.05. 10:51:33

Végülis, gondolj bele, lettek szép ruháid, és még Öcsit is megszadiztátok :)Az élet szép :D

Ismeretlen_119215 2009.04.05. 16:13:41

Nem is kérdőjelezem meg, hogy az élet szép :) Süt a nap, jó az idő, marha jól érzem magam, szóval próbálom kiverni a fejemből, hogy nemsokára tuti valami hatalmas szarságba keveredem :P

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.04.05. 20:45:50

Na látod, hogy nem kell a sört bántani! :)

Edem 2009.04.06. 07:00:23

De. A sört bántani kell. Sörnyitóval, nyelőcsővel. Fakultatíve pohárral vagy korsóval, expertebbek közvetlenül üvegből. :)
süti beállítások módosítása