Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.03.21. 21:27 AnnGel

Nem megy ez

Címkék: politika tanul

Ma nem nagyon megy ez a tanulás dolog. Értékelném, ha több akaraterőm lenne, nem pedig csak hitegetném magam, hogy na most mindjárt jól. Mert legyen az, hogy

1) felkelek 8.30kor, 9kor nekiülök, tanulok délig, pihenés 2ig, utána 5ig megint, szünet, és esetleg még 7kor egy órácskát 8ig. És akkor bűntudat nélkül nézhetek sorozatot, TVt, dumálhatok lakótárssal, aludhatok a szünetekben, mindenre lenne időm és még tanultam is volna, vaaaagy

2) hagyom a francba az egészet, olvasok, filmezek, és utolsó pillanatban éjjel készülök fel.

De a fentiek helyett a kettőt ötvözöm: egész nap gép előtt ülök, olvasgatom a tananyagot, de igazából nem haladok semmit, egész nap 10 oldal, ez aztán teljesítmény, 5 percenként abbahagyom, mert most enni kell, most netezni, most dumálni, most sorozatot nézni, de most aztán nekiállok, de neki ám, aztán francokat, marad az egész az utolsó éjszakára. Ezt de utálom.

Beköltözött az új csaj, lakótársam előtte takarított, készült, én is arra gondoltam, hogy biztos hozza a cuccait, majd pakolászik, elmegyünk sétálni a környékre, dumálunk, megmutatjuk neki, mi merre van erre: lepakolta a cuccait és elköszönt, hétfőn jön. Szegény lakótársam tökre sajnáltam, annyira készült rá, hogy végre dumálhat meg mászkálhat a hétvégén valakivel, ha már én egyszer begyógyultam a jegyzeteim fölé.

Más.

Lemondott Gyurcsány. Legalább történt valami izgi. Kiváncsi vagyok, ez után mi lesz, ki lesz, és mit csinál "Gyurcsány takarodj"-ozás helyett az ellenzék meg a sok egységsugarú. Bár van egy tippem: már nem egy helyen olvastam, hogy "itt megcsinálta a szart, most meg lelép, egye meg, amit megfőzött, hörr". Ha van sapka, azért, ha nincs, azért.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr995159811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edem · http://www.thinkedem.hu 2009.03.22. 01:48:55

Lehet, hogy mégis watchment kellett volna? :D
süti beállítások módosítása