Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.02.02. 12:12 AnnGel

Életjel

Címkék: beteg suli

16 órája vettem be az utolsó algopyrint, mégsincs lázam, ami haladás az eddigi négyóránkénti gyógyszeradagoláshoz (és 38 feletti lázhoz) képest. Talán mégis megmaradok. Igaz, határozottan vicces lesz így edzésekre járni (mármint legyengülve), lehet, hogy inkább csak nézni fogom mindkettőt.

A csütörtöki pótvizsgám eredménye 4-es, jessz.
Így az idei mérleg:
Felvett kreditek száma: 33 (ebből teljesített: 30)
Tanulmányi és ösztöndíj átlag: 3.5

Egy elbukott tárggyal ez annyira nem is szar.

Azon gondolkodtam az utóbbi napokban két hányás között, hogy ha ez a szar Pesten ér el engem, mégis mit csinálok az üres albérletben. Első nap a WCre alig volt erőm kimászni, nemhogy gyógyszertárba, vagy ilyesmi... aztán megnyugodtam, mert az utóbbi időben igencsak bővült azon emberek listája (bár legtöbbjük ezen a hétvégén pont hazament..), akikről tudom, bármikor hívhatom őket, és tuti nem hagynának egy panel padlóján megdögleni. Ez azért tök jó érzés ám.

Rájöttem, hogy van egy halom kész bejegyzésem vázlatban, kirakom, nehogy elunjátok magatokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr35917942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása