Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.01.24. 00:32 AnnGel

A péntekig tartó csütörtökről...

Címkék: film

... avagy ami szarul kezdődik, jól folytatódik.

A csütörtöki "hah most lazítok, pihenekből" végül semmi sem lett, helyette: rendrakás, takarítás, ruhahajtogatás, mosás, mosogatás, teregetés, főzés, mindez megspékelve egy kellemeten felfedezést követő rövid, de nem túl kedves levelezéssel. Alaphangulat adott.

Aztán a kozmetikusnál én voltam a helyi látványosság, az önbizalmamon nem dobott a dolog, hogy mindenki azt bámulta, hogy úristen, valakinek ilyen van, és az ilyen még él, atyaég.

Szablyáról fél óra késés, majd annyi sérülést kaptam, mint máskor három edzés alatt, így miután széjjelcsapták a fájós ujjamat, rávágtak a bicepszemre, és szegycsonton toltak bottal, egy kicsit elkámpicsorodtam.

Ilyen jó hangulatban mentem mozizni, és innentől hűdejó a nap. Program:
22.00 Nyomozó
02.00 Kaméleon
04.00 Valami Amerika 2

Mindegyik film nagyon jó volt, Nyomozót már másodszorra láttam, a VA2-őn meg sírva röhögtünk.

Pénteken reggel 6kor indultam haza összepakolni, majd el Garouékhoz, oda fél 9re beesés és alvás délután 1ig. És még karaktert is generáltam ma, és hatalmasat aludtam Veszprém felé.

Hát így.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr70898806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása