Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.12.24. 00:16 AnnGel

Sabloncsere

Címkék: kocka velemeny

Nem, nem én vagyok ilyen ügyes, innen töltöttem le. Fekete helyett fehér, sötét helyett világos, egyszerű, letisztult, és azt hiszem, jobban olvasható, mint az előző. Bár nem tetszik, hogy alapban dőlt betűs minden írás, meg valamiért nem hajlandó az írás bemászni a kép mellé (lásd lejjebb), hanem csak az aljától kezdődik...
Majd talán még pofozok rajta, szeretnék képet a fejlécbe, vagy bármi ilyesmit, amitől az enyém lesz, egy kis Royo, vagy nem is tudom, hm.
Update: már két olyan véleményt is kaptam, hogy ez a blog nem én vagyok. Még gondolkodom, mit kezdhetnék vele, de valszeg visszaállítom a régit. Vagy nem. Mittomén.
Update2: újon dolgozom, addig visszaállítom a régit.

Más. Nem tudom, mennyit szoktátok nézegetni a blog.hu főoldalát, én mostanában mindig vetek rá egy pillantást. Elképzelésem sincsen, mi alapján válogatnak oda be blogokat, de néha teljesen megdöbbenek, akkora igénytelenségbe ütközöm. Kitűnő példa Ruszkibaka blogja (akit érdekel, keressen rá, de én ki nem linkelem), szarul fogalmaz, mondatkezdő nagybetű, központozás stb mint olyan, nem létezik nála, a dizájnról nem is beszélve. Az illetőnek olvastam más megnyilvánulásait is néhány helyen, és finoman fogalmazva nem túl intelligens. Ő miért van rendszeresen címlapon? Mert egy buzi költő? Ennyi elég lenne?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr75839316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playcsi 2008.12.24. 03:18:50

Most le a buzi költőkkel? Amúgy a régi séma jobban tetszett...

Goroh 2008.12.24. 07:58:18

Hm. Fehér karácsony? :-)
Ezek az Arial-os főcímek nem tetszenek, de ha még alakítasz a kinézeten, lehet hogy joban be fog jönni. Addig is viszont a régi jobban tetszett, a fekete alapon fehér betű trú :P
Olvasók : AnnGel
3 : 1

AnnGel 2008.12.24. 09:21:18

Jajjmár. Csak arról van szó, hogy bassza a csőrömet, mikor igénytelen fos kerül címlapra, és próbáltam erre magyarázatot találni.

Hm, lehet, hogy ebből régisablon visszaállítás lesz...

Goroh 2008.12.24. 18:54:42

Én azt hittem, nagyívben teszel a véleményünkre :D
Most egy világ omlott össze bennem...

AnnGel 2008.12.24. 22:20:34

A véleményetekre teszek is! :P
Csak végül rájöttem, hogy nem szeretek html-ben programozni, így inkább válaszottam egy másik sablont, ami főleg grafikus elemekből áll. Sokkal jobban szeretek képszerkesztő progiban kreatívkodni, mint html-ben turkálni.

RUSZKIBAKA · http://ruszkibaka.blog.hu 2009.01.03. 15:37:52

drága anngel!ne vegyél a szádra,mert ráülök!egyébként a hét bloggere lettem a nyáron.összesen tízegynéhányan vagyunk.meg n e lássam,hogy mégegyszer fikázol,mert az lesz életed leghosszabb napja,ha rádtalálok..a stílusom meg ilyen..és ilyen is marad..leszarom a nagybetűket,ahogyan téged is..

AnnGel 2009.01.03. 15:43:51

Drága Ruszkibaka!

Innen is látszik, hogy a hét bloggere cím az égadta világon semmit sem jelent, minőséget meg pláne nem.

Ha leszarsz, ne kommentelj ide, mint ahogy én sem írok tehozzád.

Igazán sajnálatos, hogy amint negatív véleménnyel találkozol, kapából fenyegetőzöl.

További szépet.

Garou 2009.01.04. 00:26:10

A hét bloggere az aztán már rang... Pfff! Szót nem érdemel. Csak golyót. Menjünk tovább.
süti beállítások módosítása