Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.11.27. 23:35 AnnGel

Életjel paplan alól

Címkék: beteg

Érzem, hogy betegség motoszkál bennem, így végrehajtottam magamon a Jajj ne, inkább meggyógyulok, csak ezt ne! rituálét. Anyum a profi benne, neki már tényleg sírva szoktam könyörögni, hogy hagyja abba.

  1. Eresszünk meleg vizet a kádba, olyan meleget, amit el tudunk viselni, majd üljünk bele.
  2. Sziszegjünk, hogy "áááez krrva forró", majd miután leégettük a bőrünket, kezdjünk izzadni.
  3. Csorgassunk folyamatosan forrót a kádba.
  4. Mikor már elviselhetetlen a hőség, igyunk a már odakészített forró teából.
  5. Anyázzunk, mikor elégetjünk a nyelvünket.
  6. Miután testünket egy nagy lángló izének érezzük, szálljunk ki a kádból, törölközzünk meg, majd irány az ágy.
  7. Takarózzunk be sok réteg paplannal, és iszogassunk továbbra is teát, miközben hátunkon folyik a víz.

Ez akkor nagyon jó, ha mi kínozhatjuk ápolhatjuk a másikat, és tuszkolhatjuk vissza, mikor menekülni akar mi takargathatjuk be gyengéd szeretettel szívünkben.

Ha az áldozat a beteg feje már tele van takonnyal náthás, akkor egy inhalálást is közbe lehet iktatni.

...

Fáj a fejem, a torkom, és pletty. Nem betegedhetek meg, jövő héten csütörtök kivételével minden nap ZH + csinálnom kell excel beadandót, meg a konfliktus házit sem ártana legyártani. Ófakk, ófakk, ófakk.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr72792358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2008.11.28. 00:30:45

Hát, amikor rajtam hajtottad végre ezt az akcijót, akkor én is majd becsurgattam a kádba, bár az finom kellemes lett volna, ahhoz képest, amiben ültem...
süti beállítások módosítása