Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.10.12. 21:33 AnnGel

Linkz meg egyébz

Címkék: link alom antikocka aargh

Héjában sült burgonya = (?) potatoes in hawk

Sírok. Nem tudom eldönteni, hogy ez, a fuckup with marmalade, vagy a pork pulled a wind súlyosabb e.

Ha már félrefordítások, itt van egy zsír kis blog, bár az legtöbbször angolról magyarra történő fordításokat közöl.

Azt álmodtam, hogy látom, ahogy két embert elsodor és bedarál a metró, majd egy harmadik lezuhan a mozgólépcsőn, és a nyakát töri. Én pedig csak annyit csináltam, amit valszeg a való életben is tennék: befogtam a fülemet, hogy ne halljam a csontok ropogását és sikítottam. Kiborító, hogy ilyenekkel, meg a saját fejüket hatalmas ollóval levágó emberekkel álmodom. Miért? De legalább az az előnyük megvan, hogy korán kipattannak a szemeim, és tuti nem alszom vissza.

Közben kilátástalan harcot vívok a rapidshare és megaupload oldalakkal, ugyanis azt a játékot űzi, hogy elkezdek valamit tölteni, majd mikor már csak 1 perc van hátra, folyamatosan lassul, és végül soha nem jön le az adott fájl. Ötlet? Még a torrentezésre is ráfanyalodtam, pedig azt tényleg utálom. Lassú, lassítja a gépem, és előszeretettel áll meg 99%nál.

Hétvégére tervezett programom nem jött össze (de legalább meggyógyultam), vagyis szombaton lett volna hova menni, de nem mentem, mert tanulok, hogy vasárnap ráérjek arra, ami végül elmaradt. Nájsz, idegességnek egy szikrája sem lelhető fel bennem, maga vagyok a megtestesült nyugalom. Szerintem ez után a bejegyzés után lefekszem, legalább hamarabb véget ér ez a csodás nap, és jövő hetet frissen, optimistán, szeretettel a szívemben kezdem. Az előrejelzés szerint még a nap is sütni fog. Az élet szép, kicsi nyuszik ugrálnak a zöld réten, pillangók kergetőznek, madárcsiripelés ébreszt, egyszer minden szar véget ér, sálálállláááá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr21708119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása