Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.23. 16:47 AnnGel

Bleh...

Címkék: konyv vilagutalat

A hét eddig egy nagy határ szar, és nagyonnagyonnagyon utálom, és utálom az egész világot is. Mert miért ne.

Az vigasztal, hogy innentől minden nap van mire várni (tehát a nap attól még szar lesz, csak lesz fénypontja): holnap lesz röpi, meg babzsákonheverészés (talán még játszunk is, ki tudja?), csütörtökön szablyázás, pénteken meg csajozok. Hétvégén még nem tudom, mit fogok csinálni (eddig úgy néz ki, semmit), konfliktuskezelés-térning miatt nem tudok hazamenni, de az meg csak szombat délutánig tart, tehát a szombat estém, és az egész vasárnapom szabad... Ha nem jelentkezem hétfőn, akkor megölt az unalom, törjetek be valahogy a lakásba, és kaparjátok ki onnan a hullámat. Nem temetést, hamvasztást kérek, thx.

Ma az első órám miatt jöttem be, az utána levő kettő előadásra csak azért ültem be, HÁTHA elhangzik valami olyan, ami fontos, és nincsen benn a könyvben. De legalább haladtam a Setét Torony 7-tel, nem mintha túlságosan feldobna, éppen hullanak a főszereplők. Tegnap is próbáltam nem bőgni a villamoson, a rosseb egye meg azt az érzelmes formámat... Asszem ezután valami vidámat kéne olvasnom.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr16677813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.09.23. 19:15:10

Hajaj, ha már a főszereplőhullásnál könnyeket csal a szemedbe a Setét Torony, akkor lehet, hogy nem leszel boldog a befejezéstől.

Az Iced Earth-től a Wolf szerintem az egyik leggyengébb szám. Miért nem például a Dark Saga?

AnnGel 2008.09.23. 19:33:00

Basszus, hogy lehet überelni azt, hogy kinyírja a főszereplőket? Remélem nem döglik meg az egész világ a végén, és derül ki, hogy a hét köteten keresztül hiába mentek, a ka végül magasról leszarja őket.

Iced Earth-től csak a Horror Show albumot ismerem, ehhez a számhoz szép és vidám emlékeim kötődnek, azért került be :)

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.09.23. 19:42:52

Lehet überelni, hidd el!

A Horror Show talán a leggyengébb Iced Earth lemez az egész koraiakat leszámítva. Erősen ajánlom a The Dark Sagát meg a Something Wicked This Way Comes-ot. Meg a többit.

Ha már vérfarkas, nálam a Sonata Arcticától a Full Moon a nyerő.

AnnGel 2008.09.23. 19:54:26

Ha már vérfarkas, akkor nálam meg a Stonehenge Full Moon-ja :D

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.09.23. 19:58:55

Ha már Stonehenge, akkor a Between Two Worlds. :D

Hofeherke 2008.09.25. 15:14:49

Ha már vérfarkas, akkor én is beszállok...

Hofeherke 2008.09.25. 15:15:22

A rossebbe, rossz néven vagyok bejelentkezve! :D (Mellesleg Garou voltam! :D)

AnnGel 2008.09.25. 15:17:41

Néztem is nagy szemekkel, hogy Hófehérke mi a rossebet vérfarkasozik :D:D:D:D:D

És hát természetesen te vagy a kedvenc vérfarkasom :*
süti beállítások módosítása