Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.07. 19:33 AnnGel

Plötty

Címkék: suli rpg

Halálnyugodtan fekszem az ágyamban, a hifi távkapcsolóján nyomogatom a hangerő gombot, erre a TV fogja magát, és bekapcsol. Nice. Nem fostam össze magam tőle, csak egy egészen picit.

Megvan az órarendem, erre szokták mondani, hogy "ez a szopás, nem az orális szex!" Én értem, hogy kedden és csütörtökön miért vagyok hétig (amiből úgyis hat lesz, mert mindig előrébb pakolják), azok nyelvórák, én vállaltam be, mondván nem gáz, ha heti 2 napot estig vagyok benn. De hogy a többi kötelező óra miért szinte csak délután van... előre látom, hogy széjjel fogom cseszni csodás bioritmusomat mindenféle 3-4 körüli fekvéssel, dél körüli keléssel, nem is beszélve ujjaim közül kicsordogáló időről.
És igen, az ott egy ütközés, még jövő héten kiderül, mi lesz.

Karaktert kéne gyártanom, egyet M.A.G.U.S-ra, meg egyet Cthulhu-ra, ez utóbbihoz nem ártana elolvasnom az alapkönyvet, ugyebár. Neki is állok.

Szerintem még írni akartam valamit, de elfelejtettem. Plötty.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr84652661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.09.07. 20:04:06

Vannak olyan egyetemisták, akik fél életüket odaadnák egy ilyen órarendért. Igaz, azok a party-állat rendszertani kategóriájába tartoznak.

AnnGel 2008.09.07. 20:09:28

Igen, tudom, sok szaktársam néz, hogy "Ezzel most mi a baaaaj? Legalább nem kell korán kelni!!", de már rájöttem, hogy bizony nem vagyok átlagegyetemista :) Jobban szeretek viszonlag korán kelni (10re menni órára, a 8 nekem is nagyon korán van), majd aztán normális időben, tehát 4kor végezni. De nembaj, úgysem fogok jópárra bejárni, legtöbb magolósnak tűnik, semmi izgalmas műszaki cucc. :P
süti beállítások módosítása