Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.21. 22:49 AnnGel

Képek és hétvége

Címkék: london kepek

Ma romlott tejjel öntöttem fel a kávémat. Ajánlom mindenkinek, aki gyorsan szeretne felébredni. De a fényképezőmben turkálva rájöttem, hogy nem is írtam hétvégi beszámolót. Hát még ilyet!

El is felejtettem, hogy lefotóztam padtársam kézírását (avagy miért mókás a kínai nyelv?):

Nade hétvége.
Pénteken elkúsztam Camden Market nevű helyre, ahol csorgattam a nyálan a gothic shopok előtt a ruhákat tapperálva. Hát nem gyönyörű? :sóhaj:

Imádom az ilyen ruhákat, de sosem hordanék ilyet, mert mi van, ha megsérül, vagy bármi. Viszont szívesen felvenném őket, megnézni, milyen vagyok bennük, csinálni pár fotót... igen, ha valaki ilyen ruhákhoz modellt keres, állok rendelkezésére :)))

Aztán irány a National History Museum (katt), láttam csontvázakat, állatokat, Hogyan működik az emberi test-et is. Ez utóbbi különösen érdekes volt, mivel szerintem inkább gyerekeknek szólt, de azzal kezdődött, hogy háttöö... khmm... szóval hogyan lesz a gyerek, rajzon, hogy akkor az oda bele, és akkor úgy. Interesting.
Viszont a dínógalériában igencsak érdekes színeket használtak a táblákon. A képen (ide is katt) nem látszik, de a narancs és a zöld faszán vibrált egymás mellett, olvass, nesze.

Szombaton Cambridge (erre is lehet katt), számomra érthetetlen idegenvezetővel, de a város szép, szerettem.

Vasárnap British Museum, megnéztem a múmiákat (képek itt), meg néhány dolgot, ami érdekelt. Sajnos ekkor már eljutottam odáig, hogy gyakorlatilag semmit sem olvastam el, csak mentem, néztem, ennyi. Hüpp.
Viszont belegondoltam, mi lenne, ha párezer év múlva megtalálnák csoffadt testemet, és kipakolnák üveg mögé, hogy deééérdekes, agytalan turisták hada meg jól fényképezne. Valszeg visszajönnék, és kinyírnék mindekit, hehe. Még egy érv a hamvasztás mellett.

Különben meg az emberek hihetetlenül primitívek, és késztetést éreznek arra, hogy mindent megtapogassanak, még akkor is, ha egy 3500 éves szarkofágról van éppen szó. Az egyikre végül rá is szóltam, hogy nem kéne atomra végigtapperásznia valamit, ami ennyire ősi. Meg amúgy is, semmit sem, főleg, ha ki van írva, hogy ne tapogasd vazzeg. Argh.

Ja, és ma elolvastam egy novellát a Fragile Things-ből, szótár nélkül. Sikerélmény.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr77626681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laja 2008.08.22. 19:43:55

Lassna itthon vagy csajos. Már nagyon várunk. Asztán jövőhéten patakokban fog fojni a Tulok féle csilisbab. :D Asztán irány a szép Arábia. Mi meg megkapjuk értetek a tevéket. :D:D

AnnGel 2008.08.22. 20:33:47

Jajj, nem is mondtam, pár napja chilis bab volt a vacsi, örültem, mint az a bizonyos majom annak a bizonyos tartálynak, erre olyan íztelen volt, majdnem elsírtam magam.
És figyelj oda a helyesírásodra, mert kapsz a fejedre, ha találkozunk :)))
8 nap múlva hegyi buláááááááj!
süti beállítások módosítása