Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.11. 20:29 AnnGel

I hate Mondays

Címkék: london szenved

Ma reggel csak annyira voltam kómás, hogy lazán "jó reggelt"-et köszöntem a buszsofőrnek. Így, magyarul. Nájsz.

Utálom, mikor nem veszik észre a szarkazmust a hangomban... annyira megszoktam, hogy mindig az ellenkezőjét mondom mindennek, most meg minden mondatom után magyarázkodok. Ma is: "igen, és erre városnézés közben eleredt az eső... nagyon élveztem." "Mi? Élvezted, hogy esett az eső?" És mikor elmondom nekik, hogy nem úgy értettem, hanem, akkor úgy néznek rám, mintha véres késsel hadonászva bizonygatnám, hogy teljesen normális vagyok.

Elegem van, hogy hányingerrel ébredek napok óta. Most is fáj a fejem, a gyomrom is, és nincsen kedvem enni semmit sem. Blöe.

És megtaláltam az antikváriumban The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy-t, így visszavihettem a suliba a könyvtáras példány. Öröm é' bódottá.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr54611086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laja 2008.08.11. 20:45:41

Szia Csajos.

Nyugalom, hamarosan itthon vagy. Nem hiába a magyar konyha az nemzetközi. Szerintem a kaja lassan betesz. Attól lehetsz szarul, meg a honvágy és blablabla...
Ezek szerint értelmes emberekkel vagy körbevéve, hogy ennyire figyelnek rád.
Ott esik az eső, idehaza, a hétre hőséget mondanak, teljesen odavagyok érte.

AnnGel 2008.08.12. 17:49:20

Szia Laja!
Pár nap, és otthon leszek, és majd akkor lesz hegyibuli, toljuk az arcunkba a chilis babot, és dejó lesz, és wraaaahhh, alig várom, hiányzik a hüje fejetek ám.
De előtte még Savaria, úgy döntöttem, nem hagyom ki, remélem ti is jöttök!
süti beállítások módosítása