Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.08. 00:33 AnnGel

Bérlet dolgok

Címkék: alberlet

Én már csak azt nem értem, hogy tényleg olyan kibekúrtul megerőltető visszaírni, hogy "nem, nem érdekel a kiadó szobád bazzeeeeeg"?
Nézegetem rendszeresen a bérletet keresők hirdetéseit, írtam is már párnak, de egy sem válaszolt.
Mikor én hirdetek, akkor minden érdeklődőnek mindig válaszolok, még ha nem alkalmas jelölt, akkor is, hogy bocs, de nem. Ez nem alap? Hogy megtiszteljük ennyivel a másikat? Főleg, hogy egy válasz megírása kb 1 perc?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr99606046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nialan · http://nialan.freeblog.hu 2008.08.10. 10:44:20

Mindig vannak olyan kedves és szociálisan érzékeny emberek, akik nem válaszolnak. :-/ Pedig tényleg nem lenne nagy kunszt.
Megtisztelni a másikat.
süti beállítások módosítása