Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.06. 18:23 AnnGel

Mai termés

Címkék: london konyv

Az a gond, hogy napközben egy csomó dolog eszembe jut, amit le kéne írni, de mire hazaérek, addigra elfelejtem. Pl már péntek óta meg akarom írni, hogy:
Van a suliban egy srác, aki nagyon emlékeztet Tyler Durden-re a Fight Club-ból. Az arca, haja, mozdulatai, ahogy beszél... nagyon fless. Várom már, mikor kezdi el: "The first rule of Fight Club is - you do not talk about Fight Club." Amúgy 16 éves, és az advanced level feletti csoportba jár... jól tolják a szlovénok a nyelvoktatást.

Ma kajaszünetben megkerestem a közeli antikváriumot, alapban Stephen King: Silver Bullet-et kerestem (ha már megszereztem magyarul és németül, nehogy már eredeti nyelven ne legyen meg), de nem találtam. Helyette minden igyekezetemmel azon voltam, hogy ne vegyek meg mindent, ami a kezembe kerül (pont tegnap döntöttem el, hogy vissza kéne fognom magam, eddig elég sok lóvé elment), de így is hozzám ragadt két kötet. Egyik Douglas Adams: The Restaurant at the End... (sajna az első kötet nem volt meg) a másik meg Terry Pratchett: The Light Fantastic (A mágia fénye, pont két napja fejeztem be magyarul). De nézzük csak meg a borítókat...

Az angol kiadás 2. kötetének borítója az a magyar kiadás 1. kötetének borítójával egyezik meg  (és fordítva). Hö?
Persze az antikváriumban tett látogatásom miatt majdnem elfelejtettem enni (több, mint fél órát voltam ott), de nem vagyok fanatikus. Bookaholic?

És most megyek, befejezem a Nightmare Before Christmast (eddig tetszik), majd utána gyártok házit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr20603893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása