Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.04. 20:50 AnnGel

Fáj.

Címkék: london tanul

Mármint a fejem, az, jól. Vagyis nem jól.

Halálunalmas napom volt. Unom az órákat. Mármint az alapkurzust (heti 24x50 perc), a kommunikáció kiegészítő az mókás (heti 4x5 perc). Azért lássuk be, ez elég szar arány. Mindig előbb végzek a feladatokkal, mint a többiek, aztán csak nézek ki a fejemből, illetve szórakoztatjuk egymást a szintén előbb végző padtársaimmal: idióta arcok vágása, furcsa hangok kiadása (gyerekesek? mi? dehogy...), amit persze a tanár nem igazán értékel.
Gondolkodtam, hogy erősebb csoportba kéne másznom (jelenleg higher intermediate A-ban vagyok), de nem arról van szó, hogy ismerném az anyagot (najó, de, a nyelvtant vágom, de a szavakat nem), hanem azzal, hogy nekem az egész laaassssúúúúú, és dühít, hogy többet haladhatnék, többet fejlődhetnék, de nem. Igen, tanulhatnék magamtól is, de ahhoz meg önuralom kellene, ami meg nekem nincsen.

Suli után elrongyoltam a Science Museumba ISMÉT, befejeztem azt a szobát, ahol játszani lehet, és akartam a köv szintre menni, de visszafordítottak, mert "mindjárt zárunk". 20 perccel zárás előtt. Argh.
Viszont egyik érdekesség: felmerült, hogy lehetne használni a vért energiaforrásként, és hogy ne legyen olyan ijesztő, figurás csomagolásuk lenne. Micsoda jövőkép: kisállatokat tartanánk otthon, hogy legyen mivel etetni az elektromos kütyüinket.

Más. Próbáltam logikát találni a londoni tömegközelekedés fizetési rendszerében, de nem igazán sikerült. Egy kis ismertető:
drága, ha készpénzzel fizetsz (buszra a jegy 2 font), olcsóbb, ha van feltölthető kártyád, amiről mindig lecsippatja az összeget a kapu. Ez az Oyster Card. Ezt viszont nem lehet használni "train"-en, csak buszokon (90p), és "tube"-on (távolsággal arányos összeg), így ha train-nel akarok a városba menni, váltanom kell egy 1 day travel cardot (5,90 font, 1-4 zónáig), de ezt utána egész nap bármire, bármennyiszer.
Ma úgy döntöttem, tube-bal megyek városba, úgy BIZTOS sokkal olcsóbb, mert csak oda-vissza, csak 1-3 zónáig. Lényeg az, hogy majdnem ugyanannyit fizettem oda-vissza, mint egy egész napos kártyáért, ami 4 zónára szól. Ez olyan, mintha Bp-en a napijegy 600 Ft-ba kerülne (1550 amúgy). Csak nekem nem logikus?

És még mindig fáj, nyaff. Hiszti.

És ma végülis csak enyhén égtem be, mikor visszavittem a suliba a kikölcsönzött dvd-t: a lemez a lejátszóban maradt, így az üres tokot sikerült odaadnom, amit persze azonnal észrevettek. Nem gáz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr86600573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nialan 2008.08.04. 21:20:45

Nem releváns, és ha jól láttam, már elért téged is, deazért. :)

nialan.freeblog.hu/archives/2008/08/04/kreativkodjunk/
süti beállítások módosítása