Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.02. 20:35 AnnGel

Kreatív blogger

Merthogy ez lettem én, yeah, szeretném megköszönni Eskinnek a jelölést, a szüleimnek, a barátaimnak a támogatást, :szip: és persze állatvédelem, Afrika segítése, világbéke. Mi más?

Update: Nialantól is megkaptam, köszönöm ^^

Hogy miről szól ez a díj? Akit jelölnek, az kirakja a képet, örül a fejének, kicsiny szívében túlcsordul a szeretet, és boldogítja a tudat, hogy valakinek tetszik, amit alkot. Óje. Aztán jelöl másik ötöt, indokol, és így tovább.

Jelöltjeim (ABC sorrendben):

Athina: évek óta olvasom, szeretem benne, hogy még a legegyszerűbb szituációt is képes úgy megfogalmazni, hogy hangosan felnevetek, de vannak komolyabb írásai is, amik szintén nagyon jók.

Eskin: tudom, hogy ő jelölt, de én akkoris visszajelölöm, punktum. Vannak emberek, akiknek szeretem olvasni a véleményét filmről, könyvekről, mindenről. Ő ilyen. Sokszor vidám, néha önmarcangol, de nagyon szimpatikus (és szívesen találkoznék vele egy pohár valami mellett).

Garou: igen, lehet fújolni, bundaaaaaaa. De. Amikor belelendül, oltári nagy ökörségeket tud írni, csak lendülne bele többször. Vigyázat, fárasztásveszély! (kedvenc írásaim: Darázs vs Garou, illetve egyedi mosási útmutatója) (figyelem, össze-vissza blogol, sokszor régebbi időpontra, én is csak nézek néha, hogy ez a bejegyzés eddig nem volt itt...)

Zsírember: ahogy ír a gyerekéről... csodálatos. "Miután megbilincseltem és gumipókokkal az alaphelyzetbe rögzítettem, rá kellett ébrednem, fejlődik." Imádnivaló.

Ééééés nem jelölök ötödiket, mert nem tudok dönteni a maradékok között, akiket olvasok (Adeptus, Nialan, +képregényblogok). Szóval aki kimaradt, meg ne sértődjön, mert széjjelcsapok közöttük, hejj! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr77597739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vid 2008.08.03. 12:04:57

Ó, köszönöm szépen ^^ De ha nem baj, én már nem jelölök még egyszer.
Mikor jössz vissza? Meg kéne ejteni ezt a valamizást ;)

AnnGel 2008.08.03. 20:39:50

23-án éjjel, de csak szeptember közepétől leszek Pesten. Nameg szept 5-én, mert akkor lesz nyelvvizsga. Majd még meglátjuk :)
süti beállítások módosítása