Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.30. 13:33 AnnGel

Női rovat

Nem vagyok egy vásárlós típus (plázás meg pláne nem), de ma Anyuval bementünk a városba "soppingóóni". Kaptam szép táskát, meg egy vászon ruhát, ami először úgy nézett ki, mint egy egybeszoknya, de mégis nadrág, aminek gumis a szárának az alja, és az eladóknak elképzelésük sem volt, az ilyet hogyan kell hordani, de én rájöttem. Asszem. Fel kell húzni térd fölé, és akkor ilyen buggyos "mintha szoknya lenne, de nem az" cucc lesz belőle. Kicsit zsákszerű, de szellős, melegben rohangálni tökre jó lesz benne. Csak napra ne menjek ki vele, mert fekete (mi más).
Drága Anyum bepróbálkozott még néhány ruhánál, hogy "nézd de helyes narancs színe van, ez meg de aranyos pöttyös", és végül sikerült is rámtukmálnia egy vörös-fehér rövidnadrágot, ami jó lesz nyaralásnál, hogy a strandra lemenjünk benne. Csak valaki ismerős meg ne lássa rajtam, mert oda a darkos imidzsem, hehe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr97545968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása