Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.20. 12:45 AnnGel

WTF?

Címkék: alom

Valami vizsgára mentem itt Veszprémben, magam sem tudtam, mire, csak egy levelet szorongattam a kezemben, a behívót. Késésben értem a Kossuth iskolához, ahol a portás mondta, hogy itt bizony nem lesz vizsga. Ránézek a levélre, és látom: Lovassy. Basszus, rossz iskolába mentem, rohantam a másik suliba, ahol már elkezdett derengeni, hogy nekem miért is van vizsgám, miből is? Hiszen én végeztem, és én Pesten tanulok már, nem itt... kezdett gyanús lenni, hogy ez egy álom, közben pedig megtudtam, hogy angol emeltszintű érettségit készülök tenni. Gondoltam, megírom, mert miért ne, legalább készülök a nyelvvizsgára. Nagy örömömre találtam szótárat a táskámban (pedig nem emlékeztem, hogy beraktam volna), és történelem atlaszt is, mert az is kell (?!). Kicsit aggódtam, hogy nem lesz-e belőle balhé, hogy ezt megírom, mikor nem is jelentkeztem érettségire, de aztán eszembe jutott, hogy ez egy álom, igazából meg sem írom, nincsen semmilyen következménye, így megnyugodva nekiálltam a dolgozatnak, ami végig magyarul (!) volt, és szövegértésből állt.

Rég álmodtam már ennyire összefüggő, ekkora nagy baromságot, hehe. Általában csak képek maradnak meg arról, hogy nem sikerül valami, hogy felbukkan egy exem, akibe újra beleesek/meg akar erőszakolni, meg hogy rohanok, késésben vagyok, otthonhagytam valamit ésatöbbi. Álmodni mókás dolog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr6530581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása