Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.02.03. 16:00 AnnGel

Jól van, most már faszom sem érti ezt

Ma arra ébredek, hogy a gyerekszobából megszólal a zenélős játék, gyerek aludt (?) fél 8-ig, reggeli, cukiság, fél 10-kor ásít, hú, akkor gyorsan adok neki tizit, nehogy éhesen feküdjön le, betol egy jó adagot, leteszem az ágyába jó korán, nehogy az legyen a baj, hogy kimerült, pápát intünk egymásnak. Játszik, dünnyög, dumál, ücsörög, időnként bemegyek, elfektetem, nyekeg kicsit, elalszik. Ebéd után rossz a kedve, semmi sem jó, kiabál, ül és sír, aztán ásít egyet, hm, adjak neki uzsonnát, két órája volt ebéd, na adok, mindegy. Amint etetéshez készítem, már vigyorog, hangosan nevet, csak úgy lapátolom belé a kaját. Megeszi nem csak az ebéd maradékát, de a holnapra szánt ebédet és tizit is. Mindezt két órával ebéd után. Beviszem a szobába, lerakom, pápá, jókedvű, röhög magában, 20 perc múlva bemegyek, nem alszik még, ül, vigyorog, lefektetem, betakarom, 5 perc múlva benézek, alszik.

Az elmúlt napokban horror volt altatni, most meg?

Fogjuk a frontra.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1712180486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2017.02.03. 16:15:59

Nem kell érteni, csak örülni neki, hogy (most éppen) béke és nyugalom van.
süti beállítások módosítása