Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.01.06. 20:37 AnnGel

Egy kis újévi fogadkozás

Először azt hittem, hogy nincsenek fogadalmaim, mert mozogni mozgok rendszeresen, egészen kiegyensúlyozottan kajálok, szóval az egészség téma kipipálva. De aztán mégis lenne pár dolog, amivel szívesen foglalkoznék többet, szóval akár meg is fogadhatom őket. Hogy ne legyen olyan nagy a nyomás, ezért csak havonta egyet, aztán ha tartható, akkor folytatom, ha nem, akkor nem. Ötlet részben Isoldétól, részben meg az anti-határidőnaplóból, amit a férjemnek vettem.

Kapásból mégis mozgással kezdem, a baba-mama tornás csaj csinál egy hathetes kihívást, amihez csatlakoztam, jövő héten indul, minden héten egy plusz gyakorlatsorral. Ezzel talán el is leszek február közepéig.

Az olvasás megyeget, de a horgolás most eléggé mindent háttérbe szorított. Még befejezek egy mackót, csinálok két kesztyűt, és szünetet tartok, legalábbis egyelőre nincsen több megrendelésem. Ezeket januárban bőven le fogom tudni zárni, és akkor februártól ismét többet szeretnék olvasni. Még majd kitalálom, mi a konkrét cél, oldalszám, vagy bizonyos könyvek, esetleg olvasással töltött idő. Sajnos magamon is észreveszem, hogy nehezen koncentrálok, ha csippan a telefonom, akkor azonnal meg kell néznem, és ha már a kezemben van, akkor pörgetek egy kis internetet.

Ehhez kapcsolódik egy másik fogadalmam, ami nem igazán mérhető, meg nem határozott időre szól, de már tavaly is elkezdtem: leiratkoztam egy csomó tumblerről, hogy kevesebb időt töltsek vele. Ezen kívül hide-oltam pár ismerősömet FBn, akiknél észrevettem, hogy nem igazán érdekel, amit megosztanak. Rájöttem, hogy azzal is sok idő megy el, hogy a FB elém dobál egy csomó oldalt amiatt, mert hogy egy ismerősöm like-olta, és ezekben a bejegyzésekben az automatikusan elinduló videókat sokszor meg is néztem. Szóval ezeket az oldalakat is elkezdtem elrejteni (9gag, boredpanda etc). Lehet, hogy egyszerűbb lenne törölnöm magam pl tumblerről, de pont ott bukkantam rá arra a kesztyűdesignra, aminek az átalakított változatából már eladtam tízet. A sok amigurumiról nem is beszélve, a sünik, baglyok, nyuszik, amikkel most a kicsike játszik.

Nyelvtanulás. A duolingo zseniális, nagyon szeretem, és nem hiszem el, hogy képtelen vagyok rászánni naponta öt percet, annyira idegesít. Ha csak két leckét megcsinálnék naponta is több lenne, mint a semmi, de hónapok óta meg sem nyitottam. Szégyen. Ez egy mérhető, konkrét cél lenne, csak még nem döntöttem el, mikor állok neki.

És persze a Codeberry programozósuli. Még fejlesztés alatt van az oldal, és végére értem a magyar nyelvű leckéknek. Nem az a baj, hogy a többi angolul van, hanem hogy nem olyan alapos, mint a magyarok, én meg egyetlen videó meg egy gyakorlás alatt nem igazán jegyzem meg a dolgokat. A másik meg hogy igazán sok időm esténként lenne, fürdetés után, de akkor meg azért ehhez annyira nincsen agyam. Vagy megtanulom ezt is ötperces részletekben csinálni, mint kb minden mást, vagy sajnos fel kell adnom. Meh.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1112105547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása