Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.06.05. 17:40 AnnGel

A terhesség gyászáról

Azt gondoltam volna, hogy a születéssel azonnal kialakul a kötődés. Meglátom a gyerekem, aki eddig a hasamban volt, és szeretni fogom azonnal. Ehhez képest érzelmileg én nem megszültem a hasamban levő pici gyereket, hanem megszűntem terhesnek lenni, majd ezzel egy időben rám bíztak egy babát.

Nehéz elmagyarázni, de az első napokban állandóan, és néha most is simogatom a hasam, és várom, hogy rúgjon. Hiányzik a gyerekem a hasamból, hiányzik, hogy nincsen bennem, nem érzem a mozdulatait. Olyan, mintha elvesztettem volna, hiszen már nincsen bennem, nincsen velem. Simogatom a hasam, és sírdogálok, hogy nincsen már kicsi gyerek benne.

Közben itt van a pici lány, alszik a szobájában, már most százféleképpen tud grimaszolni, végtelenül aranyos. De nem tudom összekapcsolni, hogy ő volt a hasamban. A gyerek a hasamban továbbra is rettenetesen hiányzik.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr318781800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkEdem 2016.06.05. 23:35:16

Szerinted lehet ennek koze ahhoz, hogy nem "termeszetesen" jott vilagra, hanem csaszarral?
(Tenyleg nem okoskodas meg tudalekoskodok, csak kivancsisagbol kerdezem...)

AnnGel 2016.06.06. 11:52:29

Gondoltam erre is, aztán Anyum is megerősítette, hogy neki is tök idegen volt mindegyik gyereke a szülés után, pedig háromszor is végigcsinálta, mindegyiket természetes úton. Szóval vagy más is így érez, csak erről nem szokás beszélni, vagy pedig a családom defektes :)

thinkEdem 2016.06.07. 02:14:59

@AnnGel: Hat akkor ez alapjan valoszinusitenem a senki sem vallja be nehogy rossz anyanak nezzek verziot. :)
süti beállítások módosítása