Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.04.17. 23:56 AnnGel

A dolgok jelenlegi állása

A légkondiszerelőt azzal zsarolom, hogy be kell szerelnie a klímát, még mielőtt megszülök. Csütörtökön azt mondta, hogy május közepe-végére lesz meg (??), kétségbeejtő, hogy 4-6 hetet kell rá várni szezonon kívül. Hitetlenkedve nézett rám, mikor mondtam neki, hogy az túl késő, mert a gyerekszobán kell átfúrni a csövet, és addigra lesz benne egy gyerek, meg a cuccai, de ezek szerint nem nézek ki 35 hetes terhesnek.

A bútorok és egyebek nagy részét már sikerült beszerezni, összerakni, felszerelni, néhány apróság van hátra, amiket elintézek pár napon belül, és össze is pakolok előre, mert már azzal paráztatnak, hogy most már BÁRMIKOR megszülhetek.

Én is így érzem, csak látszólag a gyerek oldalra akarja kirágni magát, nem lefele, legalábbis más magyarázatot nem találok a mozgására.

Illusztrálva pedig így érzem magam:

05.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr168636178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása