Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.04.04. 00:05 AnnGel

Pénteken késő estig tartó ruhavarrás (nem azért, mert ennyire bonyolult, hanem mert én vagyok lassú), szombaton fél napos próba az említett ruhákban (legalább nagyon jól fogok kinézni), aztán Kopaszi-gát, vasárnap mozi meg rokonozás, most sűrűbbek a hétvégék, mint a hétköznapok.

Ma azt vettem észre magamon, hogy indokolatlanul feszült vagyok. Nem tudom, miért, vagy hogy mi a baj, de olyan, mintha egy csomó dolgom lenne, amit csinálni kéne, de nem csinálom. Lehet, hogy most jön ki rajtam, hogy már két hete nem dolgozom, de persze az is egy lehetséges magyarázat, hogy tényleg van jó pár dolog, amit el szeretnék intézni. Egyelőre megfogadtam, hogy ezeket félreteszem a fellépésig (szombat), majd utána összepakolhatom a fellépőruháimat meg a varróscuccokat a kisszobában. Viszont addig meg nem idegesítem magam rajtuk, legalábbis sok értelme nincsen, mert haladni úgysem fogok.

Most, hogy több időm van, arra gondoltam, hogy hú de sokat fogok olvasni, meg hogy belekezdek néhány új sorozatba, az előbbi megy is, de az utóbbival kicsit meg vagyok akadva, valahogy nem találok magamnak semmi jót. Olyan kéne, amiben nincsen erőszak, meg horgoláskompatibilis (szóval lehet fél szemmel nézni). Megnéztem pár pilotot, de semmi sem érdekelt annyira, hogy folytassam, eh, hova jutottam.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr568558010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkEdem 2016.04.04. 07:45:06

A Critical Role-t ismered? :) Nem a szokott ertelemben vett sorozat, hanem egy adag voice actor szerepjatszik, es azt kozvetitik, de rettentoen elvezetes. Ami eroszak van, az nem vizualis, horgolni lehet kozben, mert ugyan vagnak erdekes arcokat, de a sztori szoban folyik, es amugy az egesz fent van itt: geekandsundry.com/shows/critical-role/ (csutortok estenkent van uj resz, hetfo este rakjak ki az oldalra). Ma kerul majd ki a 47. resz, szoval nem kell attol tartani, hogy hamar kifogy. ;)

AnnGel 2016.04.04. 13:27:57

Köszönöm a tippeket!
süti beállítások módosítása