Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2015.12.21. 09:33 AnnGel

Munkamorál

Vagyis annak a hiánya. Még év közben úgy döntöttem, hogy a nászúton kívül kiveszek még itt-ott néhány napot, és nem baj, ha nem marad karácsonyra. Még mindig nem bántam meg, így voltunk Párizsban, aztán szülinapom alkalmából Noszvajon Márton-napozni is. Úgy gondoltam, hogy karácsony környékén és a két ünnep között mindenki szabadságon van, így nem lesz munka, tehát én is nyugodtan heverészhetek homeofficeban.

Abban igazam is lett, hogy mindenki szabin van, de ettől még sok a munkám. Persze ráérne január legelején megcsinálni, de most végülis van rá időm, és mennyire gyűlölném magam januárban, hogy még olyanokkal is foglalkoznom kell, amiket megcsinálhattam volna korábban is, ha nem vagyok ennyire lusta. Rájöttem, hogy ebben a munkában engem ez hajt: a jövőtől való félelem.

Szóval mindjárt neki is állok tesztscripteket összerakni, vagy nem, nem is tudom, mert közben meg elhatároztam, hogy csinálok egy horgolt hópihefenyőfát ilyet karácsonyig:

Amiből eddig ennyi van meg:

img_20151220_235559.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr748187884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása