Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.04.05. 23:00 AnnGel

Harrison Fawcett - Jó nap ez a halálra

Címkék: ajanlo

Délután szépen leültem, összeírtam tennivalóimat (esettanulmány, felszólalásvázlat, ZH, önéletrajz), majd elővettem a Jó nap ez a halálra c. könyvet, és onnantól nem érdekelt a fentiek közül egyik sem.
 
Nem ez az első könyv, amit Fawcettől olvastam, és biztos, hogy nem is az utolsó. Pörgős, izgalmas, nincsen üresjárat, képtelenség bárhol is letenni, engem az első oldaltól fogva magával ragadott, és alig győztem kivárni, hogy fény derüljön a rejtélyekre.

A történet időszámításunk szerinti 27. században a Lucifer nevű bolygón kezdődik, Sophia Rutherford már csak órákra van attól, hogy egy bizarr szekta közreműködésében megtapasztalja a halált, és csodás képességeket kapjon - vagy szörnyű véget érjen. A szertartás elkezdődik...

15 évvel később Anne Rutherford csapatot szervez eltűnt anyja megtalálására, ugyanis birtokába került annak naplója, ami alapján körvonalazódik, Sophia mi után kutatott. A fiatal lány az expedícióra felkéri Brett Shaw-t is, így fegyverekkel és kiképzett emberekkel indulnak akkor még nem is tudván hova: a pokolba.

A sztori - pozitív értelemben vett - szokásos brettsós: kaland, akció, fordulatok, szellemes beszólások, robbanás, vér, hullák. Jóképű főhősünk a legképtelenebb szituációkban is feltalálja magát, nőt hódít (najó, ebben annyira nem, de minden más történetben de), de mindig jut ideje arra, hogy az olvasónak megvillogtassa kedvenc korszakáról, a 20. századról szerzett ismereteit. Ebben a könyvben a kedvencem az, mikor kifejti, hogy a vas-ágy és a vas-út egy nagyon régi kor, a vaskor vívmánya, bár azt már nem érti, hogy azon a primitív szinten hogyan tudtak már robotot készíteni... pedig tudtak, hiszen mi mást is jelenthetne a vas-a-ló?

Roppant élvezetes olvasmány, nagyon ajánlom. Azt hiszem, éppen itt az ideje beszereznem Fawcett többi könyvét...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr765159836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása