Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.12.21. 00:00 AnnGel

Fotóművészet

Címkék: ajanlo

Bár szeretem a jó képeket, a fotózás, illetve az ezzel kapcsolatos témák nem igazán mozgattak. A Fotóművészet legújabb száma (LI. évf., 2008. 4. szám) is úgy került hozzám, hogy mi nyomjuk, és Apum hazahozott egy példányt azzal, hogy egy képsorozatot mindenképp nézzek meg benne.

Nos, adhatott volna mellé egy borotvapengét is.

A mostani számban egyebek mellett található egy interjú Urbán Tamás fotóriporterrel, akinek a foglalkozása az volt, hogy halottakat fotózott. Vidám meló. Nade nem is ez a lényeg, hanem az utána következő képek. Első gondolatom az volt, hogy ezek nem lehetnek igaziak... hogy biztosan beállítottak, hiszen kegyeletsértés lenne, mivel az arcok jól felismerhetők... pedig ők vannak rajta.

12 kép, 11 történet emberi sorsokról, tragédiákról. Elgondolkodtató, megrázó, lehangoló. Egy mozgássérült férfi, aki miután anyja haláláról értesült, altatót vett be. A nyugdíjba vonult, egyedülálló műszaki igazgató, akit többszáz italosüveg mellett találtak holtan.

És ilyenkor rádöbbenünk, hogy bármilyen problémánk van, semmi az övükéhez képest. Lehetne rosszabb is.

Akinek kedve szottyant kedvének totális lelombozására, itt megtalálja, én fényképeztem be, szóval a minőség nem a legjobb, de látszik minden, és a szöveg is olvasható. Jó szórakozást hozzá.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3832663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadam 2008.12.21. 01:27:15

Wáj nincs a link végére kötve a képek? Kedden megyek Bodies-ra esztétikusan tálalt halottembereket nézni, most meg szerettem volna esztétikátlanul natúrhalott embereket látni, erre nemműxik. :( Sírok. (Már ha érthető a szó kétértelműsége. :P)

AnnGel 2008.12.21. 01:38:59

Köszi, hogy szóltál, link javítva.
És nem csalódtam benned :P (én is sírok X))

Playcsi 2008.12.21. 02:51:11

Én nem nézem meg, nem vonzzanak a zombik. Bezzeg ha halott francia tizenéves kiskutyáról lenne szó... Az már inkább vonzz... (ez a post AnnGel kedvéért született, aki nem vesz komolyan hajnali 3 kor egy részeg fiatalembert, és moderátor gombbal fenyegetőzik...)
süti beállítások módosítása