Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.07.01. 10:01 AnnGel

Vettem egy rollert!

Pár éve elég drágán vettem egy szuper rollert, aminek remek hidraulikus vagy milyen nyitószerkezete volt, hú, de menő, na persze tönkrement. Nem volt már garis, javíthatatlan, max cserélni lehetne, de a gyártó már nem gyártja.

Szóval kb egy éve nincsen már rollerem, persze egy csomót gondolkodtam rajta, hogy kéne, itt a buszmegálló 1.3 km-re van, de mindig arra jutottam, hogy úgyis csak heti 2x megyek a városba, akkor azt igazán le lehet gyalogolni, plusz utálom a rollert aztán a buszon/metrón/irodába cipelni, csak azért, hogy a végén 20 perc sétát lerövidítsek.

Aztán lányom megtanult biciklizni, rohadt jól megy neki, úgyhogy állandóan lehagy, megvár, lehagy, megvár, és mivel napi 4x teszem meg az otthon-ovi távot, ezért erre talán mégis jó lenne.

Úgyhogy vettem használtan egy tizesért egy alap rollert, és együtt suhanhatunk az oviba a gyerekkel. Juhú!

Ja, és az új fagyasztóm is ma érkezik, végre nem kell azon dilemmáznom, hogy fagyit vagy kínai gőzgombócot vegyek inkább, mert el fog férni minden.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4416609740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása