Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.01.11. 18:15 AnnGel

Csak a szokásos nyafogás van, közben amúgy meg jók a dolgok. Szombat este megállapítottam, hogy tiszta a lakás (járt nálunk pénteken taki), tele a hűtő (megjött az aldis bevásárlás, és vettem jégkrémet, mert fck the system!!!), pizzát rendeltem ebédre, mert nem volt kedvem főzni (gyerekek zabálják), szóval igazából jó minden.

De jaj de nagyon hiányoznak ingerek, meg más emberek, élmények, helyek. Kozmetikushoz akarok menni most már. Meg társasozni a barátaimmal. Jöjjön a szitter, én meg hadd menjek el férjemmel kettesben valahova. És ez most nem csak arról szól, hogy ne otthon legyek, hanem most jöttem rá, hogy én úgy tudtam szabadidőt szervezni magamnak, hogy elmentem otthonról. Tánc, énekkar, edzés vagy bármi, de eljövök otthonról, és akkor magammal foglalkozhatok, nincsenek gyerekek, hanem csak magamra figyelhetek. De azzal, hogy nincs hova menni, így akkor van csak esélyem a saját dolgaimmal foglalkozni, amikor már alszanak. Fél 10 után. És persze lehet olyat csinálni, hogy elvonulok, de hát akkor is hallom, ha összevesznek, sírnak vagy bármi, és nem tudom figyelmen kívül hagyni.

Eh.

Viszont befizettem az anyatest projekt egyik programjára, két éve csináltam sokat, de mióta dolgozom, azóta nem. Meglátjuk, hogy sikerül, megcsináltam a mait, majdnem meghaltam, mert egy gyenge szar vagyok.

Ezen kívül sétálni járunk el, mármint férjemmel felváltva, így próbálunk kicsit egyedül lenni, meg szabadidőhöz jutni, és hát elképesztő, hogy mennyire semmi nincsen itt az égadta világon. Csak házak és házak egymás mellett.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4416384764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkEdem 2021.01.12. 08:55:09

Nem 100% ugyanaz, de esetleg jo helyettesito lehet tarsasjatekozni a Tabletop Simulator + discord hasznalata. Ugyan a TTS-t meg kell venni (fejenkent); de rajongok rengetek tarsast elkeszitettek ingyen letoltheto workshop contentkent (meg Gazdalkodj Okosan-bol is van haromfele); a babukat / kartyakat lehet dobalni, sot, ha nincs kikapcsolva, az asztalt is fel lehet boritani. :P (A discord meg ingyen van; de helyettesitheto barmely mas voice/video chat programmal, bar eddig meg nem lattam masikat, ahol lenne push to talk...)

AnnGel 2021.01.12. 09:04:53

@thinkEdem: az ötlet tök jó, de megint az a baj, mint bármi, itthon végezhető dologgal: gyerekek fél 10-kor alszanak el, utána már nem állok neki ilyeneknek. A közös társasozásnak az volt a lényege, hogy 6-kor lepasszoltuk a gyerekeket a szitternek, és 7-kor elkezdhettünk játszani valahol, valakinél.

AnnGel 2021.01.12. 09:05:24

ugyanez a "baj" az online színházzal meg minden hasonlóval.

thinkEdem 2021.01.12. 09:35:43

...netcafe? :D (De ja, ertem a problema lenyeget...)
süti beállítások módosítása