Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.11.28. 20:43 AnnGel

Munkakeresési parában vagyok, van egy csomó szimpatikus meló cégen belül is, meg máshol is, konkrétan a szomszéd utcából is felhívtak már, de az, hogy 6 órában dolgoznék, ez asszem elggé bebasz mindenkinek. Amúgy mondtam a HResnek, aki hívott, hogy be tudom vállalni a 8 órát, ha 4-kor léphetek, de azóta sem hívott vissza. Közben meg ennek a cégnek mennek most a reklámjai, hogy gyere ide dolgozni, meg mennyire diverz csapat, de úgy tűnik, a rugalmas munkaidőt még nem sikerült megugrani.

Mindegy, mérges vagyok és szomorú és elkeseredett.

A másik meg az, hogy rettenetesen unom magam, ma délután nagyrészt csak a fiammal voltam, szüleim elvitték Flórát, és most először érzem úgy, hogy jobb, ha mindketten itthon vannak, mert akkor legalább a kisfiam elfoglalja magát azzal, hogy a nővére után lohol, és nem én vagyok az egyetlen szórakozása. És nem arról van szó, hogy fárasztó lenne fakockákat pakolni egymásra, hanem az, hogy érzem közben, hogy mindjárt leáll az agyam, annyira unom magam.

Pár nap alatt bedaráltam a Veronica Marsot, nagyon tetszik, egy csomó szereplőre nem is emlékeztem, az sztorit is nagyjából elfelejtettem, a filmből semmi nem rémlik, úgyhogy lehet, hogy nem ártott volna ezeket újranézni a 4. évad előtt, de így is rohadt jó volt, imádom a hangulatát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr9415329702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása